Keystone logo

2 På universitetsområdet Master Programmer i Markedsføringsledelse i Roma, Italia for 2024

Filtre

Filtre

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Italia
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsledelse
  • Roma
  • På universitetsområdet
Studieretninger
  • Markedsføringsstudier (2)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

    Popular degree type

    Popular education type

    På universitetsområdet Master Programmer i Markedsføringsledelse

    For de som er interessert i å studere i en hovedstad med en rik kulturarv, er Roma på rett sted. Den har karakteristiske universiteter som University of Rome som gir studieprogrammene i en rekke disipliner som historie og Engineering. Denne byen er fredelig og ideelt å leve.

    En markedsføringsledelse programmet er flott for de som ønsker å lære om hvordan markedsaktiviteter og ressurser forvaltes. Studentene kan lære å lage effektive strategier tilpasset bestemte bedrifter og hvordan lederskap teknikker kan brukes til å lede et team av markedsføring.

    Offisielt kjent som Republikken Italia, landet er funnet i Sør-Europa. Det offisielle språket er italiensk og den kulturelle rike hovedstaden er Roma. Mange av verdens 's eldste universiteter ligger i Italia, særlig ved Universitetet i Bologna (grunnlagt i 1088). Det er tre Superior Graduate Schools med "universitetsstatus ", tre institutter med status for Doctoral Colleges, som fungere på graduate og post-graduate-nivå.

    En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

    Læring på campus refererer til å delta på kurs personlig. Det innebærer vanligvis å gå til tradisjonelle klasser og forelesninger, delta i gruppeaktiviteter og engasjere seg med fakultetet og jevnaldrende personlig. Læring på campus inkluderer også ofte tilgang til laboratorier, biblioteker og andre campusressurser som studentklubber, karrierekontorer og rekreasjonssentre.