eLearning Academy for Communication GmbH
Introduksjon
Vår visjon
Moderne, tilgjengelige, personlig veiledede eLearning-studieprogrammer for alle mennesker - det er dette vi har siktet mot med eLearning Academy for Communication siden stiftelsen i 2016.
Vi setter nye standarder ikke bare når det gjelder innhold innen markedskommunikasjon, media og næringsliv, men også når det gjelder implementering i det digitale utdanningsmarkedet.
Vi tilbyr deg praksisnære akademiske høynivåkurs med akkreditert mastergrad. Fokus er på forståelig og multimediabasert innhold som kan studeres uavhengig av tid og sted: for et individuelt læringstempo med personlig tilbakemelding, stadig utviklende temaer og studieinnhold, og faglig refleksjon.
Vårt oppdrag
Din suksess er en personlig bekymring for oss. eLearning Academy for Communication muliggjør derfor individuelle studier med tidens puls – når og hvor du vil – med en kompetent akademisk bedrift og dens partnere. På denne måten bidrar vi til utdanning, opplæring, faglig myndiggjøring og selvrealisering av deg.
Hvordan det hele begynte
I 2016 falt eLearning Academy "i fanget til grunnleggerne". Prof. (FH) Dr. Silvia Ettl-Huber og Prof. (FH) Dr. Michael Roither er faktisk to travle professorer ved University of Applied Sciences Burgenland. Begge hadde tidligere jobbet ved Donau-universitetet i Krems, Østerrike, og begge var fortsatt skeptiske når det gjaldt fjernundervisning på den tiden.
De to kom på en blandet læringsstudie som så på programmer som er basert på å sende studiemateriell til studentene, og de to gjorde en interessant observasjon. I gjennomsnitt fikk elever som jobbet med en høyere andel fjernundervisning litt bedre karakterer enn studentene i ansikt-til-ansikt-opplegg ved avsluttende eksamen. Dette fikk dem til å tenke. Det virket plutselig logisk at et konsekvent voksende, oppdatert og multimediabasert studieinnhold ville sikre jevn undervisningskvalitet. Fremfor alt tilbyr fjernstudier en omfattende linje med fag.
Der det er en tanke, finner man snart en vei. Det østerrikske instituttet for ledelse ved FH Burgenland lot grunnleggerne forfølge ideen sin til slutten, og derfor bygde de et studiekurs basert utelukkende på fjernundervisning. Beriket med de hemmelige ingrediensene, tar gründerne med seg fra flere tiår med erfaring innen deltidsutdanning og opplæring.
eLearning Academy-metoden
Til slutt, stressfrie studier kombinert med individuell støtte!
Frykten for klassiske eksamenssituasjoner, en aversjon mot gruppearbeid, der koordinering av oppgaver bruker mer energi enn å gjøre oppgavene selv, minnet om umulige timeplaner på grunn av obligatoriske ansikt-til-ansikt-studier og mangel på praktisk relevans – dette er bare noen av tingene elevene ikke ønsker å møte.
Å studere med eLearning Academy betyr: en hyggelig måte å levere med personlig tilbakemelding, uavhengig av tid og sted, et ressursbesparende studieprogram uten reisetider og reisekostnader, kurs med modulansvarlige som har nære bånd til arbeidslivet, solid grunnleggende kunnskap med fordel av jevn kvalitet, kombinert med oppdaterte case og transformasjon av kunnskap til kompetanse.
Noen ganger kaller vi det eLearning Academy-metoden, og vi forbedrer den hele tiden for å tjene våre favorittdisipliner: kommunikasjon, markedsføring, salg og ledelse.
Masterprogrammer
eLearning Academy for Communication tilbyr mastergraden i markedskommunikasjon i tre spesialiseringer og to språk innen kommunikasjon, markedsføring, salg og ledelse som et deltids fjernundervisningsprogram.
Kursene er rettet mot de som ønsker det
- øke sjansene deres for karriereutvikling innen markedsføring ved å oppnå en mastergrad,
- hos utøvere som ønsker å underbygge sin kompetanse vitenskapelig,
- og ved karriereskiftere innen markedskommunikasjon.
Fjernundervisningsprogrammet er 100 % online. Du organiserer studiene frem til Master helt uavhengig av tid og sted med støtte fra vårt kompetente studierådgiverteam ledet av Anria Brandstätter. Ingen oppmøtefaser, oppmøtekrav eller faste eksamensdatoer – du studerer når og hvor du vil. Multimediabasert læremateriell, kontinuerlige egensjekker i form av kunnskapsgjennomganger og personlig tilbakemelding på praksisrelevant modularbeid hjelper deg til å oppnå den internasjonalt anerkjente tittelen «Master of Arts».
Eksamensformer
Du skal fullføre 14 av de totalt 15 modulene i dette deltids masterprogrammet med moduloppgaver. Dette er artikler på rundt 15 sider med spesialoppgaver som kombinerer teori med praksis. Du vil fullføre 'Jus'-modulen med en online test. Innenfor hver modul tester du kontinuerlig kunnskapen din ved hjelp av integrerte selvtester. Du må gjennomføre disse selvtestene positivt før du kan levere moduloppgaven.
Du fullfører studiene ved å skrive, presentere og forsvare masteroppgaven din. Du kan gjøre dette på stedet eller online.
Akkreditering av eLearning Academy
Campus funksjoner
Er det noen møter ansikt til ansikt?
Nei, kurset Markedskommunikasjon MA er 100 % uavhengig av tid og sted. Kun 6 nettseminarer må gjennomføres i design- og masteroppgavemodulen. Men også her bestemmer du tid og sted. Alt du trenger er internettilgang for å delta på nettseminaret. Forsvaret av masteroppgaven din vil bli utført på stedet ved University of Applied Sciences (UAS) Burgenland i Eisenstadt eller, hvis du foretrekker det, online, via et sikkert videokonferansesystem.
Tips: For konfirmasjonsseremonien (på østerriksk kalles dette "sponsjon") bør du planlegge noen dagers ferie og en tur til universitetet ditt. Atmosfæren under konfirmasjonsseremonien på Esterházy slott i Eisenstadt er uforglemmelig!
Galleri
Studentuttalelser
Steder
- Eisenstadt
Thomas-Alva-Edison-Straße,2, 7000, Eisenstadt