IEDE Business School Chile

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Velkommen til IEDE Business School, School of Business ved European University of Madrid, referent av utdannet business, internasjonal, i Chile.

Våre Business School, av spansk opprinnelse (1991) og i Chile siden 1995, opptar Rankings privilegerte posisjoner i lokalt og internasjonalt nivå, preget av sine gode opplærings- og utviklingsprogrammer i næringslivet.

Våre 7000 kandidater har kjøpt i våre klasserom, ferdigheter som teamarbeid og mestring av internasjonalitet, slik at de kan fungere i dagens globaliserte verden vellykket.

Vi er et uavhengig og pragmatisk institusjon, i samsvar med gjeldende krav i forretningsverdenen. Ha klare markedskrav, IEDE Business School oppfordrer sine studenter og samfunnet, skape nettverk og internasjonale relasjoner.

Våre studenter nyte internasjonale partnerskap med anerkjente universiteter som Universitetet i Lleida, Shanghai Jiao Tong University, University of California Irvine, Regent University (London) og Sao Paulo Business School (Brasil), i tillegg til å motta regelmessige, leger besøk Califoria Riverside University og Westminster University (London), pluss den europeiske universitetet i Madrid.

40% av våre lærere har akademiske graden Doctor eller Ph.D, som representerer åtte forskjellige nasjonaliteter.

IEDE Business School har over 150 bedriftsavtaler i Chile, med de selskapene som er avhengige av vår skole for å trene sine ledere og ledere.

Våre internasjonale STAMP

I en globalisert og konkurransedyktig som vi lever i dag, er IEDE Business School sterkt forpliktet til å møte behovene til alle fagfolk i et internasjonalt perspektiv, søker utvikling og / eller forbedringer av sin kunnskap, som i sin ledelsesmessige ferdigheter for praktisk anvendelse av hverdagen.

Det er derfor IEDE Business School har spesialisert seg på trening utdannet og utøvende utdanning for ambisiøse tjene i ledelse og lederstillinger; å gi våre studenter en internasjonal og flerkulturell erfaring, i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder.

Dette engasjementet i sin tur er støttet av lærere fra ulike nasjonaliteter og studentene selv, som basert på konstruktive diskusjoner utveksle sine faglige erfaringer, samt muligheten til å møte kulturer av land med internasjonale opphold som vi gjør tilgjengelig for alle sine elever, gratis foredrag for å oppdatere innhold og eksklusive arrangementer som ønsker å holde seg oppdatert sine kandidater.

Dermed hovedmål IEDE Business School er å sikre at deres kandidater møte deres forventninger og oppnå sine karrieremål.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk

Se skolens masterprogrammer » Se MBA - OnlineStudies » Se PhD » Se EMBA » Se MBA - MBAStudies »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Master

Mastergrad I Business Management Og Markedsføring

Campus eller nettstudier Heltidsstudier 18 måneder February 2018 Chile Providencia

I dag, mer enn noensinne, bedrifter konkurrere med evne og talent av de som jobber i dem. I tillegg har det vært behov for livslang læring, som finner sin opprinnelse i frekvens, dybde og kompleksitet av endringene som påvirker organisasjoner og miljøet der de opererer. [+]

OVERSIKT I dag, mer enn noensinne, bedrifter konkurrere med evne og talent av de som jobber i dem. I tillegg har det vært behov for livslang læring, som finner sin opprinnelse i frekvens, dybde og kompleksitet av endringene som påvirker organisasjoner og miljøet der de opererer. MÅL Rollen som direktør for kommersiell og markedsføring har tatt en ledende rolle i moderne business. Fordi markedene blir stadig mer konkurransedyktige, komplekse og skiftende, denne profesjonelle krever forberedelse og kontinuerlige forbedringer i områder som strategisk planlegging, strategisk markedsføring, forbrukeratferd, og strategisk salgsledelse, blant andre. Master i Business Management og markedsføring, e-læring, har som mål IEDE Business School program at studentene tilegner seg, styrke og utvikle ferdigheter og lederegenskaper for gode beslutninger innen forretnings- og markedsføringsstrategier, for solide ferdigheter til å fungere med suksess i dette området. PROFIL TITULADO The Graduate Professional Master i Business Management og markedsføring oppnådd et nivå av kunnskap, ferdigheter og kompetanse i området, som tillater deg å: Identifisere forbrukersegmenter og identifisere nye forretningsmuligheter. Mestre de kommersielle og markedsføring strategier i selskapet, med en solid kunnskap om kvantitative og kvalitative verktøy. Designe og implementere en strategisk planlegging av markedsføring og kommunikasjon for å konkurrere med suksess i nasjonale og internasjonale markeder. Definere de strategiske og taktiske kriterier som bør prege salgsteam for å styrke deres motivasjon og engasjement for å møte forretningsmessige mål i sammenheng med virksomheten virkeligheten. Hold stillinger i ledelse eller ledende ansatte innen markedsføring, bedrifter eller organisasjoner i offentlig og / eller privat. NØKKELFUNKSJONER Spansk tittel ved... [-]

Master I Financial Management

Campus eller nettstudier Heltidsstudier 18 måneder February 2018 Chile Providencia

I dag, mer enn noensinne, bedrifter konkurrere med evne og talent av de som jobber i dem. I tillegg har det vært behov for livslang læring, som finner sin opprinnelse i frekvens, dybde og kompleksitet av endringene som påvirker organisasjoner og miljøet der de opererer. [+]

OVERSIKT I dag, mer enn noensinne, bedrifter konkurrere med evne og talent av de som jobber i dem. I tillegg har det vært behov for livslang læring, som finner sin opprinnelse i frekvens, dybde og kompleksitet av endringene som påvirker organisasjoner og miljøet der de opererer. I denne sammenheng IEDE Business School undervist masterprogrammer i henhold spesialitet e-læring, rettet mot ledere av private og offentlige bedrifter, ved hjelp av en virtuell plattform (Aula V-klasse) hvor studentene har tilgang til ulike læremidler. Kombinasjonen av selvstudium, studenter, media og læringsstrategier, tillate deltakerne å utvikle kunnskap og ferdigheter i området. Programmet utfyller opplæring av fagfolk til å utvikle et modulbasert læreplan og utvikle en Master Prosjekt End praktisk. MÅL Den finansielle leder har et relevant rolle i selskapet i dag, på grunn av kompleksiteten i instrumenter og finansielle operasjoner og oppførselen til aksjemarkedene; og også fordi de nødvendigvis må se fremover og planlegge, for å planlegge utviklingen av organisasjonen. Derfor denne profesjonell krever forberedelse og en varig forbedring på områder som økonomisk analyse, investeringspolitikk, finansieringspolitikk, investering porteføljestyring, prosjektevaluering og verdivurdering av selskaper, blant andre. Masterstudiet i Financial Management, e-læring, har som mål IEDE Business School at studentene tilegner seg, styrke og utvikle ferdigheter og lederegenskaper for gode beslutninger i det økonomiske feltet, for en solid kunnskap for å fungere vellykket i dette området. Programmet er ledere og forretnings fortreffelighet og fremmer utveksling av erfaringer mellom studenter og akademikere, for å forbedre læringsprosessen. PROFIL TITULADO The Graduate Professional Master i Financial Management vil nå... [-]