Hamdan Bin Mohammed Smart University

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Under ledelse av Hans Høyhet Sheikh Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum, kronprins av Dubai og president ved University, foretok universitetet utplassering av kvalitet og dyktighet og vitenskapelig forskning gjennom e-lærings langs kulturen i den arabiske regionen. Og det har dukket tydelig i disiplinene faglig kreditt for business management, kvalitet, utdanning, helsetjenester og miljø. Gjennom denne prosessen, fikk universitetet troverdighet og anerkjennelse av det internasjonale velfortjent, særlig i lys av utviklingen av akademiske programmer og profesjonell tydelig ikke møte dagens behov i arbeidsmarkedet, men er utformet som hva som vil dukke opp i fremtiden på behovene til den blomstrende næringsliv i De forente arabiske emirater og resten av verden Arabi. Denne innovative prosjektet ble etablert i høyere utdanning i 2002, takket være de ideer og innsats av Dr. Mansoor Al Awar, president ved University, som deltok i arbeidet med utarbeidelse og gjennomføring for å møte forhåpninger og ambisjoner for en ny generasjon av unge arabere har blitt et behov for utdanning av moderne og moderne, fra en overbevisning om at e-læring er utdanning for fremtiden og at den har en betydelig rolle i slik disse ungdommene. Siden dette prosjektet var basert på en visjonær pioner bidratt til å bane vei for departementet for høyere utdanning og forskning i De forente arabiske emirater for å sette opp klare kriterier for innføring av e-læringsinstitusjoner. Siden begynnelsen, har universitetet jobbet med utviklingen av kunnskapsøkonomien ved å lansere pilottiltak i vitenskapelig forskning forsøkte å gjenopplive ånden av vitenskapelig forskning i hele den arabiske regionen, og den mest fremtredende av disse initiativene arrangerer årlig vitenskapelig konferanse, som inkluderer under sin paraply tre konferanser er Quality Conference og dyktighet i e-læring Annual Conference og e-helse og miljø. Videre universitetet publisert åtte vitenskapelige tidsskrifter basert på redigert av fremtredende akademikere fra hele verden. I tillegg var det en tydelig initiativ inkludert Midtøsten Senter for forskning om situasjonen og utviklingen, og lanseringen av tildeling av vitenskapelig forskning og andre andre priser i regionen, noe som har bidratt til fremragende vitenskapelig forskning support og støtte akademisk og faglig ledelse i utdanning og relaterte felt orientering. Basert på den integrerte arbeidsprogram tar sikte på å gjennomføre en innflytelsesrik rolle på lokalplanet, det deltok i pilotprosjektene førte til etableringen av Midt-Østen program for å sikre kvaliteten på e-læring, og Foreningen av Midtøsten e-læring og Association of Middle East Quality Scientific Society of e-helse. Disse initiativene kulminerte i prosjektet "Initiative e-læringsfellesskap ", som ble lansert av universitetet i 2013. Universitetet har blitt anerkjent av en enestående faglig på internasjonalt nivå takket være sine tette bånd til de mest fremtredende globale utdanningsinstitusjoner og organer som arbeider med utdanning, som var den første utdanningsinstitusjonen i regionen som er vert for Permanent konferansen av Det internasjonale råd for Distance Education (OMFANG 2012). Universitetet har også lyktes i å inngå allianser og internasjonale partnerskap med University of California, Berkeley, University of Bradford, Universitetet i St. Gallen, U 21 Global, University of South Africa, Australian Institute of menneskelige ressurser, International Federation of sykehus, University College ved University of Maryland, asiatisk e-universitetet, listen fortsetter . I tillegg til ovennevnte, sluttet seg til universitetet et aktivt medlem av mange internasjonale institusjoner og organer som Det internasjonale råd for fjernundervisning, European Group for produksjon av Education, den britiske Quality Foundation, European Foundation for Quality Management, International Federation for Information Processing, sammen med mange andre. Kort sagt, har universitetet brakt om en kvalitativ endring i høyere utdanning gjennom utvikling av grunnlaget som fokuserer på elevene i sin strategi løsninger, noe som betyr at dens evne til å levere opplevelser av de mest innovative og allsidig enn noen erfaring ervervet av forskere i alle campus, takket være utmerket læringsmiljø som inkluderer læringsmiljø virtuell campus post. Som disse pedagogiske miljøer benytter de nyeste innovative teknologier som mobiltelefonen læring og koder for debatt og klasserom teknikker og elektroniske pedagogiske spill og sosiale nettverk, i løpet av integrerte utdanning som mål å oppnå behovene til elever og nyutdannede og profesjonelle alike. Ikke minst på universitetets forpliktelse til å fokusere på studenter fra Permanent iver for å gi full støtte til dem fra de faglige godkjenningsprosedyrer gjennom virtuelle samfunn og klubber forskere, samt flere læringsressurser som elektronisk bibliotek og elektroniske tjenester fra yrkesveiledning, som bruker den siste utviklingen i informasjonsteknologi og kommunikasjon tjeneste for studenter sammen verden.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
  • Arabisk

Se MA » Se skolens masterprogrammer »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Master

MA I Menneskelige Ressurser (HR)

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier 3 semestre September 2017 De forente arabiske emirater Dubai

I dagens kunnskapsdrevet samfunn de viktigste eiendelene til en organisasjon er dens menneskelige ressursen kapital. [+]

I dagens kunnskapsdrevet samfunn de viktigste eiendelene til en organisasjon er dens menneskelige ressursen kapital. Ferdigheter og kompetanse for ansatte spiller en sentral rolle i suksess for enhver organisasjon i global konkurransesituasjon. Målet med Master of Human Resource Management-programmet er å forberede fagfolk i spesialiserte HRM disiplin, godt kjent med moderne HRM praksis og den strategiske betydningen av mennesker ledelse i organisasjoner, slik som å møte utfordringene i moderne organisasjoner. Programmet legger vekt på menneskelig ressursforvaltning som en strategisk funksjon i organisasjonen, har som mål å utvikle elever. Målgruppe Master i Human Resource Management er utviklet for alle som ønsker å bli fremtidige ledere og profesjonelle menneskelige ressursen ledere i private, offentlige og virksomheter sosiale / samfunnet. Programmet er designet for både i-karriere personell samt ferske akademikere som er opptatt av å tilegne seg kritisk kunnskap og ferdigheter på områder knyttet til menneskelig ressursforvaltning for å styrke sine karrieremuligheter. Program Mål Å gi elevene kunnskaper, ferdigheter, holdninger og evner til å operere som HRM fagfolk innenfor rammen av MENA organisatoriske og sosiokulturelt miljø. For å vurdere utfordringer og muligheter for menneskelig ressursforvaltning i en raskt skiftende verden som er relatert til den unike forretningsmiljø i MENA-regionen. Å utvikle mennesker forvaltningsstrategier som støtter organisasjonens strategiske mål og oppnå høy ytelse organisasjoner. Program Outcomes Demonstrere anvendelse av kunnskap og forståelse av HRM funksjoner og deres bidrag til organisasjoner som opererer innenfor den samfunnsøkonomiske miljøet i MENA-regionen. Demonstrere HRM atferds kompetanse og kommunikasjon ferdigheter gjennom skriftlige rapporter og muntlige presentasjoner. Illustrere problemløsning og... [-]

Master I Islamsk Bank Og Finans

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier 3 semestre September 2017 De forente arabiske emirater Dubai

Master of Islamic Bank og finans programmet søker å utdanne og trene elever i spesialistområdene islamsk bank, islamsk finans, Shari`ah, islamsk økonomi, islamske finansavtaleloven [+]

Islamsk bank anses å være mest bemerkelsesverdige innovasjon i banksektoren de siste årene. Islamske produkter og porteføljer tilbyr et levedyktig alternativ modus for investeringer og finans de siste årene. Den islamske finansnæringen har hatt en bemerkelsesverdig vekst i løpet av de siste to tiårene. I dag er mer enn 350 islamske banker og finansinstitusjoner som opererer i over 60 land i ulike regioner, inkludert Midtøsten, Europa, Amerika, Sør-Asia, Østen, Afrika og Australia. Den nåværende størrelse av globale islamske finansnæringen eiendeler nærmer oss $ 1 billion, og er ventet å nå US $ 4000 milliard innen 2020. Master of Islamic Bank og finans programmet søker å utdanne og trene elever i fagområder av islamsk bank, islamsk finans, Shari`ah, islamsk økonomi, islamske finansavtaleloven og produktutvikling, regnskap for islamske finansielle transaksjoner, risikostyring i islamsk Financial markeder og institusjoner, islamsk Eierstyring og juridiske og regulatoriske spørsmål i islamsk bank og finans. Master of Islamic Bank og finans programmet vil utforske teoretiske begreper og dele regionale beste praksis ved bruk av case-studier. Målgruppe Master i Islamic Bank og finans er adressert til alle som ønsker å bli fremtidige ledere og profesjonelle i den islamske bank og finans. Programmet er designet for både i-karriere personell samt ferske akademikere som er opptatt av å tilegne seg kritisk kunnskap og ferdigheter på områder knyttet til islamsk bank og finans og islamsk Shari. Program Mål Illustrerer behovet, struktur og drift av islamsk bank og finans Forklare begrepet Shari`ah, dens kilder og dens anvendelse i islamsk bank og finansielle transaksjoner... [-]

MA

Master Of Arts I Online Pensum Og Undervisning

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier 3 semestre September 2017 De forente arabiske emirater Dubai

Masters of Arts i Online pensum og undervisning grad i utdanning programmet gir mulighet for eleven til å utvide forberedelser i profesjonsutdanningen [+]

Masters of Arts i Online pensum og undervisning grad i utdanning programmet gir mulighet for eleven til å utvide forberedelse i yrkesutdanning gjennom kurs og til å forfølge videre arbeid i saksområder hvor han / hun føler behov for mer undervisning ferdigheter. Dette programmet åpner en pedagogisk plass hvor eleven (e) med en første grad i utdanning, menneske eller samfunnsfag vil bygge kapasiteten som trengs til teknologi-forbedre sine pedagogiske praksis når de er engasjert i utdanning eller opplæring karrierer (voksen pedagogikk, opplæring, kommunikasjon , instructional design). Masters of Arts i Online pensum og undervisning rettet mot kvalitet i utvikling, implementering, levering og vurdering av nettbaserte kurs. Målgruppe Dette programmet er utviklet for å tiltrekke seg et mangfoldig publikum interessert i skapelsen, design, engineering og levering av undervisningsmateriell ved hjelp av elektroniske teknologier og digitale medier. Elever med bakgrunn i utdanning, menneskelige eller samfunnsvitenskapene (psykologi, sosiologi, filosofi) samt akademikere, HR spesialister, og corporate trenere vil ta et fullt utbytte av dette programmet. Program Outcomes Demonstrere kunnskap om sentrale læringsteorier og deres søknader til analyse, gjennomføring og vurdering av online utdanning programmer og systemer. Demonstrere evner til å velge plan og gjennomføre de mest egnede og innovative pedagogiske strategier, med tanke sammenheng med læring, eleven (e) profiler og biter av kunnskap som skal læres, kontekstualisert eller laget fra bunnen av. Demonstrere evner å matche læring sammenheng og riktig teknologi. Demonstrere evner til kritisk å analysere muligheter for læring teknologier og å bruke disse evnene til forbedring av design og levering av innhold,... [-]

Videoer

Hamdan Bin Mohammed E-University

e-learner testimony