Keystone logo
Japan

Beste universiteter for Master Programmer i Japan 2024

Antall institusjoner: 169
    • Ghent, Belgia
    • Alcoi, Spania
    • + 2 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japan

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) kan se tilbake på en 50-årig historie som en akkreditert privat utdanningsinstitusjon i det akademiske hjertet av Japan. For å ta det neste steget og utfordringen på global skala, inviterte KUAS en toppsjef i et Kyoto-basert globalt suksessfullt firma som styreleder, med mål om å tilby sine akademiske ressurser på den internasjonale arenaen. Etableringen av et nyskapende engelsklært ingeniørprogram er et viktig eksempel på denne innsatsen, ettersom KUAS fortsetter å styrke sin forpliktelse til å være på toppen av moderne utdanning.

    • Rio de Janeiro, Brasil
    • Bailrigg, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
    • + 3 mer

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japan

    Fra åpningen av Yamagata Prefectural Normal School i 1878 begynte fem utdanningsinstitusjoner (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) i 1949. Agricultural and Forestry College) ble etablert som en ny nasjonalt universitet. I 2019 har vi arvet historien og tradisjonen med å feire 70 -årsjubileet for grunnleggelsen vår, og vi sender ut mange gode menneskelige ressurser til samfunnet.

    • Tottori, Japan

    Symbolet for universitetet representerer den første bokstaven "T" fra Tottori University , som er designet i form av en dynamisk flygende fugl. De flytende linjene som omfatter merket uttrykker dynamikken som universitetet fleksibelt tilpasser seg den nye æra som et unikt og attraktivt universitet med en distinkt identitet. De to vingene som krysser hverandre i sentrum symboliserer uendelig (∞) mulighet og sammensmeltning av kunnskap og praksis, universitetets grunnleggende prinsipper, og representerer universitetets kontinuerlige vekst. De tre sirklene som består av to vinger og en hale representerer målene* for universitetets utdannings- og forskningsaktiviteter, mens bildefargene i blått og grønt representerer himmelen og havet eller jorden og livet, som er symboler på jorden, noe som antyder at universitetet utvikler seg globalt mens det blir næret av rik natur. 1) Utvikling av velutdannede menneskelige ressurser som kan spille viktige roller i samfunnet 2) Fremme av banebrytende forskning for å løse globale, menneskelige og sosiale spørsmål 3) Bidrag til næringer og kultur i lokalsamfunnet

    • Taito City, Japan

    Tokyo Geidai er et internasjonalt unikt kunstuniversitet som tilbyr programmer ikke bare innen kunst og musikk, men også innen film og nye medier, og kunsthåndtering som en del av globale kunststudier. Som "en kilde til kreativitet som kan forandre verden", vil universitetet, sammen med fakultetets ansatte og administratorer, fortsette arbeidet med å pleie neste generasjon fremragende kunstnere, fremme kraften i japansk kunst og kultur og bidra til global kunstutvikling gjennom tett samarbeid med relevante organisasjoner, inkludert det japanske utdannings-, kultur-, sport-, vitenskaps- og teknologidepartementet og byrået for kultursaker, og dermed la universitetet maksimere sine evner og verdier.

    • Nisshin, Japan

    I dagens globaliserende sameksistenssamfunn mellom flere språk og kulturer legges det vekt på ikke bare engelsk som det globale språket, men også andre språk. Akkurat som språk, blir en holdning til å akseptere flere kulturer også sett på som avgjørende. I lys av denne sosiale bakgrunnen tar School of Foreign Studies en akademisk tilnærming til å utforske verdensspråk og kulturer. Studentene engasjerer seg i akademisk læring om språk, litteratur, kulturer, samfunn og andre trekk ved det språklige området de har hovedfag i, og dykker dypt inn i tankegangen og oppførselen til mennesker med ulik kulturell bakgrunn. I tillegg til hovedspråket, lærer de også flere språk for å få et mangesidig perspektiv og bli globale menneskelige ressurser med gode språkkunnskaper og mellommenneskelige ferdigheter.

    • Kobe, Japan

    Le Cordon Bleu har hjulpet lidenskapelige studenter med å følge sine kulinariske drømmer de siste 125 årene. Studenter kommer til Le Cordon Bleu fra alle samfunnslag. De er nybegynnere entusiastiske om kulinariske kunst, men helt uerfarne; de er langt på vei i en karrierevei og klare for den neste; de er etablerte fagfolk som ønsker å forbedre seg selv. Uavhengig av deres endelige mål - å drive et restaurant- eller cateringfirma, hotell- eller detaljhandelsledelse, journalistikk, rådgivning, matstyling - kommer studentene til Le Cordon Bleu for den kulinariske utdanningen som lar dem lykkes.

    • Shibuya City, Japan

    United Nations University (UNU) er en global tenketank og forskerutdanningsorganisasjon med hovedkontor i Japan. FN -universitetets oppgave er å, gjennom samarbeid og utdanning, bidra til arbeidet med å løse de presserende globale problemene med menneskelig overlevelse, utvikling og velferd som er bekymret for FN, dets folk og medlemsstater. Ved utførelsen av dette oppdraget samarbeider FN -universitetet med ledende universiteter og forskningsinstitutter i FNs medlemsstater, og fungerer som en bro mellom det internasjonale akademiske samfunnet og FN -systemet.

    • Chiyoda, Japan

    Den verdensomspennende spredningen av den nye koronavirusinfeksjonen tvinger til endringer i måten universitetsutdanningen skal være. Spesielt var begrensningen av reelle utenlandske utvekslinger en smerte for Sophia University , som fremmer globalisering, men vi ga støtte ikke bare til internasjonale studenter i Japan, men også til utlandet, sentrert om våre utenlandske baser. Spesielt jobber ASEAN Hub Center i Bangkok, som etablerte et forretningsselskap med sikte på å gjenopplive utdanningsfunksjonene fra i fjor, for å fortsette sin virksomhet ved å introdusere komplette online klasser. Den største endringen forårsaket av Corona -katastrofen er den raske utviklingen av online tilgang ved universiteter rundt om i verden. Som et resultat kan vi forvente en utveksling av forskningsutvekslinger, for eksempel eksternt innbydende professorer som driver nyskapende forskning ved utenlandske universiteter. Vårt universitet jobber også med å etablere en slik mulighet som et system.

    • Toshima City, Japan

    Rikkyo University i Tokyo og grunnlagt i 1874 begynte med St. Paul's School. Det ble opprettet av Biskopkirkens misjonær biskop Channing Moore Williams som en privat skole som underviste i kristne bibelstudier og engelsk. På den tiden hastet Japan med å ta igjen de avanserte nasjonene i Vesten, og utdanningsområdet hadde også en sterk utilitaristisk tendens. Kunnskap og teknologi ble ofte sett på som verktøy for materiell velstand og selvutvikling. Rikkyo gikk imot tidens trend og modellerte etter de tradisjonelle liberale kunsthøgskolene i Vesten, som har lykkes med å utvikle seg til i dag.

    • Chiyoda, Japan

    Nihon University , som feirer 120 -årsjubileum, stammer fra Nihon Law School, som ble opprettet i 1889. Siden grunnleggelsen har universitetet beholdt sin ledelse i spissen for universitetsutdanning og forskning med et globalt perspektiv og en initiativrik ånd. Som et attraktivt universitet med et bredt spekter av studieretninger, har Nihon University vært involvert i ikke bare utdanning og forskning, men også helsehjelp, livslang utdanning og mange andre aktiviteter som bidrar til utviklingen av samfunnet.

    • Chiba, Japan

    Grunnånden til Keiai University , "Keiten Mistress" (elsker de som respekterer himmelen), er et ord som Saigo Takamori (Nanshu), en ledende skikkelse i Meiji -restaureringen, pleide å være inskripsjonen. "Himmelen" representerer grunnen som styrer naturen, og "menneskelig" refererer til hele menneskeheten, inkludert jeget, og samtidig livet og samfunnet som er bygget av mennesker. Imponert over troen på "å respektere fornuften og å elske mennesker og deres aktiviteter", gjorde grunnleggeren, Masayuki Nagatoro, dette til skolens grunnånd og kalte den "respekt" for å formidle den ambisjonen. Navnet på Keiai University stammer også fra dette. Ordet "Keiten Aijin" (tilbed din himmel, elsk ditt nabolag) vises i læren til Takamori Saigo, leder for restaurering av Meiji. I dette uttrykket betyr "ti" en grunn til å styre naturen og universet. Alle mennesker. Det refererer også til Tilbed din himmel, Elsk ditt nabolag. Masaji Nagatoro var dypt imponert over denne ånden for å respektere fornuften og elske sine medmennesker. Som et resultat adopterte han denne ideen som sitt sentrale prinsipp og kalte universitetet vårt “Keiai” for å gi det videre til fremtidige generasjoner.

    • Kyoto, Japan

    Doshisha Women's College of Liberal Arts ble etablert i Kyoto i 1876 av Joseph Hardy Neesima, grunnleggeren av Doshisha; kona, Yae Neesima; Alice J. Starkweather, en amerikansk misjonær; og andre. Høyskolen er dedikert til kjerneprinsippene for kristendom, internasjonalisme og liberal arts og har en historie med konstant innovasjon. Det har vokst til å omfatte elleve avdelinger i seks fakulteter og fire forskerskoler på to campus i Kyotanabe og Imadegawa. Total påmelding er for tiden cirka 6.500 studenter.

    • Niigata, Japan

    Vi nærmer oss slutten av første kvartal på 2000 -tallet. I løpet av denne tiden har konflikter og naturkatastrofer symbolisert ved terrorangrepene i USA i 2001 og jordskjelvet i Øst -Japan i 2011 fortsatt forekomme. Nå står vi overfor de enorme utfordringene med COVID-19-pandemien, som har kastet samfunnet vårt i uro. På den annen side er det store forventninger til vitenskap og teknologi som raskt utvikler seg som en pådriver for utviklingen av et bærekraftig samfunn. Følgelig har det i løpet av sosiale reformer blitt nødvendig å gjennomgå en større gjennomgang av universitets oppdrag. Niigata University har som mål å være nødvendig og å fortsette å skinne enda mer i det turbulente samfunnet på 2000 -tallet. For dette formål vil vi alltid tenke på hva vi kan gjøre som et nasjonalt universitet i Japan, iverksette tiltak og bidra til å fostre individer i neste generasjon og til utvikling av vitenskap og samfunn basert på spådommer om fremtiden. Denne Niigata University Vision 2030 går tilbake til det grunnleggende ved Niigata University og viser ulike interessenter hva fremtiden til Niigata University bør være. I denne visjonen betrakter vi året 2030 som den nærmeste fremtiden, ettersom det er fristen for SDG (Sustainable Development Goals). Når vi setter "Bli en frontløper for fremtidig livsinnovasjon" som oppdraget som Niigata University skal utføre mot fremtidens samfunn, vil vi samle kunnskapen om Niigata University som et omfattende universitet for å berike menneskelige aktiviteter på jorden. På grunnlag av dette synet har vi formulert visjoner om hva Niigata University skal være i fremtiden i 2030 og etablere veien mot disse visjonene som vårt mål.