Miami Ad School

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Trinn inne Miami Ad School og du faktisk føle spenningen i luften. Dette er ikke den typiske skolen og det ser ikke ut som en skole. Det er mer som en digital eventyrland med gigantisk flatskjerm TV dekker omtrent hver tomme av hver vegg. Studenter henge ut på flerfargede stadion plattinger. I motsetning til ved de fleste skoler, er deres studentarbeid ikke produsert på papir og deretter hengt opp på veggen. Skolen er faktisk papir-mindre, alt er produsert digitalt og presentert digitalt, og vises på TV-skjermer. En gruppe studenter snakker til en annen gruppe studenter, men de er faktisk to tusen miles fra hverandre. De 're bruker skolens virtuelle video tilstedeværelse system kalt "face2face" som forbinder Miami til alle de andre skolene i nettverket.I en annen del av skolen en gruppe tekstforfattere i Miami er sammen med en gruppe kunstneriske ledere i San Francisco, og læreren snakker til dem fra et reklamebyrå i New York. Dette er fremtiden, og dette er hvordan alle reklamebyråer og design selskaper vil arbeide dag og mest innovative allerede jobber på denne måten. CP B benytter dette systemet mellom sine kontorer i Miami og i Boulder, men de bruker også det mellom deres første etasje og deres andre etasje. (Mennesket er egentlig lat, er de ikke?) &nbsp&nbsp Glem Reklame, tror Pop Culture. Glem den gamle konseptet med en skole. Tenk i stedet et sted hvor kreative folk flyr i fra et sted i verden hver mandag eller fredag, vri hjernen din med tips, triks og teknikker og rippe opp dine ideer eller rose dem til himmelen, bare for å ha en annen kreativ gjøre akkurat det motsatte på samme tanken i løpet av uken. Hver dag er en utfordring og hver oppgave er et mareritt - eller er det ikke. Kanskje har du et glimrende glimt av innsikt fra noe din partner sagt eller kanskje Homer Simpson sa det. Eller Obama. Eller fyren som Whacks alle på Grand Theft Auto. Du tror du studerer art direction eller copywriting eller grafisk design eller fotografi, men du er virkelig studerer popkultur og finne måter å ingeniør popkultur på noen måte ingen andre har tenkt på før. I de siste kreative gutta alle hadde svart. I disse dager du kanskje vurdere en cape med en flammende emblem av en tornado på baksiden. Eller i det minste et par vinger på flip-flops.