Keystone logo
Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Syracuse University - School of Education

Introduksjon

Ledende gjennom henvendelse, inkludering og handling

Oppdraget til Syracuse University School of Education er å forberede gjennomtenkte og sosialt bare ledere som broer stipend og praksis. Gjennom samarbeidspartnerskap og mangfoldige inkluderende tilnærminger, forbedrer vi studentlæring og suksess, fysisk aktivitet og helse, og mental helse og velvære på tvers av samfunn. Vi utfører vårt oppdrag gjennom følgende ni kjerneforpliktelser.

  • Å uteksaminere høyt kvalifiserte og kunnskapsrike utøvere, lærere, administratorer, rådgivere, lærde og andre fagfolk som er ledere på sine respektive fagområder, og er forpliktet til inkludering i politikk og praksis
  • Å drive fra en sosial rettferdighetsfilosofi som omfatter fortaler for rettighetene til historisk marginaliserte befolkninger og for pedagogiske, helse og bredere former for egenkapital
  • Å forfølge strenge stipend, inkludert evolusjonerende former for intellektuelt og kreativt arbeid som har innflytelse i lokale og globale sammenhenger
  • Å fremme velvære på tvers av samfunn, inkludert flere dimensjoner av fysisk helse og aktivitet, og sosio-emosjonell velvære
  • Å forberede ledere i flere felt, blant annet gjennom intensive feltopplevelser informert av teori, vitenskapelig bevis, eksemplarisk praksis og gjensidige forhold mellom universitet og samfunn
  • Å stimulere studenters suksess gjennom transformativ pedagogikk, student-sentrert læring og effektiv integrasjon av teknologibaserte og andre ressurser
  • Å anerkjenne det mangfoldet og faglig ekspertise er uadskillelige. Mangfold er omfavnet i sine varierte dimensjoner, inkludert men ikke begrenset til et mangfoldig fellesskap av fakultet, studenter og ansatte; multikulturalisme; og jobber i ulike skoler og sosiale miljøer.
  • Å fremme tverrfaglig stipend og samarbeidspartnerskap, og for å fremme et klima i utdanningsskolen og det bredere universitetssamfunnet preget av gjensidig respekt og demokratisk og bærekraftig praksis
  • Å oppdra et levende, nært samarbeid med lærde og studenter som beriker og tegner seg fra bredden av ressurser og muligheter til et forskningsuniversitet.

akkreditering

School of Education er akkreditert av National Council for Accreditation of Teacher Education (NCATE). 1. juli 2013 konsoliderte NCATE med Teacher Education Accreditation Council (TEAC) for å danne Council for Accreditation of Educator Preparation (CAEP). CAEP er det nye akkrediteringsorganet for forberedelse av lærere. CAEP fortsetter å kreve høyere utdanningsinstitusjoner som forbereder fagpersoner i skolen (Education Preparation Providers (EPPs)) for å bruke prestasjonsbaserte vurderinger for å måle kandidatens ferdigheter, programmenes suksess med å nå sine mål, og EPPs operasjoner til støtte for kandidater og programmer.

Profesjonell akkreditering av forberedende utdanningsprogrammer er berggrunnet som alle yrker (f.eks. Arkitektur, ingeniørfag, medisin og lov) har bygd sitt rykte på. Det sikrer at de som kommer inn i det respektive feltet, har vært hensiktsmessig forberedt på å øve seg gjennom assimilering av et kjerne av kunnskap og pre-service praksis i yrket. Akkreditering av utdanningsskoler indikerer at skolen gjennomgikk en streng ekstern gjennomgang av fagpersoner, at utførelsen av en lærer kandidat i programmet er grundig vurdert før han eller hun er anbefalt for lisens, og at programmene oppfyller standarder fastsatt av lærerbransjen i stor grad .

Regionale akkrediteringsorganisasjoner følger nå denne samme strenge tilnærmingen til vurderinger og ber fakultet fra utdanning til å være ledere på deres institusjoner. Dette paradigmeskiftet skaper en kultur på høyskolens universiteter mot innovasjon og kvalitetsforbedringer.

For ytterligere informasjon om akkreditering, besøk http://caepnet.org.

Steder

  • Syracuse

    230 Huntington Hall, , Syracuse

Spørsmål