The National Graduate School of Quality Management

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Oppgaven til The National Graduate School of Quality Management (NGS) er å gi utdanningsprogrammer som forskudd kunnskap på området Quality Systems Management (QSM), for å lette kodifisering av QSM "beste praksis", og for å skape innovative modeller med betydelig , enterprise-wide eller nasjonal betydning og anvendelse. NGS programmer demonstrere ytelsesbaserte prestasjoner av sitt oppdrag på hver grad nivå gjennom graden "prosjekt" som må vise konkrete resultater til NGS fakultetet og arbeidsgiver eller sponsor. Vi har krevd at studentene demonstrere sine kunnskaper og anvendelse av denne kunnskapen i praktiske, arbeidsrelaterte prosjekter siden 1993.

The National Graduate School of Quality Management (NGS) er en profesjonell praksis institusjon med et hovedfokus:

For å gi arbeidet voksne med høyere nivå kunnskap og forståelse av begreper, prinsipper og verktøy for kvalitetsbaserte systemadministrasjon for fremragende ytelse. Å oppgradere personer med atferdsmessige, analytisk, kundeservice, og lederegenskaper for å oppnå konkrete og målbare resultater for organisatorisk ytelse fortreffelighet. Å heve den generelle forståelse av kvalitetsbaserte systemadministrasjon i offentlig og privat sektor på landsbasis. Å utvikle talsmenn og lærere av kvalitetssystemer ledelsen kunne videre forståelse og anvendelse av begreper, prinsipper og verktøy.

Den pedagogiske målene for The National Graduate School of Quality Management-programmer er:

Å gi studentene, særlig arbeider voksne og andre ikke-tradisjonelle studenter, med en business-relaterte høyere utdanning som vil styrke dem til å gjøre raske bidrag til for-profit og ikke-for-profit organisasjoner. Å engasjere elevene i en streng, spennende, utfordrende, teoretisk og praktisk erfaring i et spesialisert læreplan som er unikt sentrert i både ledelse vitenskaper og kvalitetssystemer vitenskaper, forutsetter et samarbeid tilnærming, og innlemme en virksomhet prosjekt som krever målbare resultater. Å gi høyt kvalifiserte lærere som er utøvere med profesjonell arbeidserfaring samt nødvendige pedagogiske legitimasjon. Å gi studentene de nødvendige ressursene til å samhandle med andre klart og effektivt. Å formidle og demonstrere for elevene justert forholdet mellom ledelse ledelse og en kvalitet systemer tema til etisk atferd. For å lette grad tilbud om en akselerert grunnlag, i samsvar med administrerende pensum levering til kapasiteten til arbeidende voksne. Å innrede studenter med metoder for undersøkelse. Å utsette kroppen av kunnskap kjent som kvalitetssystemer administrasjon til en prosess med kontinuerlig forbedring avledet fra anvendelsen av denne kunnskapen på arbeidsplassen og svar til forskning på feltet. Å søke og spore prestasjoner og vurderinger av respondentenes studenter og sponsing arbeidsgivere å vurdere programmets levedyktighet.

Akkreditering

The National Graduate School of Quality Management er akkreditert av New England Association of skoler og høyskoler, Inc. gjennom sin kommisjon for høyere utdanning. Akkreditering av en institusjon for høyere utdanning av New England Association viser at det oppfyller eller overgår kriterier for vurdering av institusjonell kvalitet periodisk påføres gjennom en fagfellevurdering. En akkreditert høyskole eller universitet er en som har tilgjengelige nødvendige ressurser til å oppnå sine uttalte formål gjennom passende utdanningsprogrammer, er vesentlig å gjøre det, og gir rimelig bevis på at det vil fortsette å gjøre det i overskuelig fremtid. Institusjonell integritet er også adressert gjennom akkreditering. Akkreditering av New England Association ikke er partisk, men gjelder for institusjonen som helhet. Som sådan, er det ikke en garanti for hvert kurs eller program som tilbys, eller kompetansen til den enkelte nyutdannede. Snarere gir det betryggende sikkerhet for kvaliteten på muligheter tilgjengelig for studenter som går på institusjonen. Forespørsler om akkreditering status av New England Association bør rettes til administrativt ansatte ved institusjonen.

SCHEV

The National Graduate School er sertifisert for å operere ved State Council of Higher Education for Virginia (SCHEV): Private & Out-of-State Postsecondary Utdanning State Council of Higher Education for Virginia James Monroe Building 101 N. 14th Street, 9th Floor Richmond, VA 23219 (804) 225-2600

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se MSc »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

MSc

Master Of Science I Kvalitet Systemadministrasjon

Campus eller nettstudier Deltid 1 år Åpen påmelding USA Falmouth

Læreplanen for Master of Science i Quality Systems Management grad programmet kan være ferdig i ett år (tre semestre, tolv kurs, 36 studiepoeng) og leveres i sin helhet på nettet for å møte behovene til de som arbeider profesjonelt mastergrad student. [+]

Læreplanen for Master of Science i Quality Systems Management grad programmet kan være ferdig i ett år (tre semestre, tolv kurs, 36 studiepoeng) og leveres i sin helhet på nettet for å møte behovene til de som arbeider profesjonelt mastergrad student. Programmet er utviklet i et integrert-storyboard format utviklet etter omfattende samråd med ulike fokusgrupper av potensielle arbeidsgivere, organisasjonsledere og kvalitets utøvere. Et kjennetegn på programmet er substitusjon av den konvensjonelle masteroppgave med et team-basert, arbeidsrelatert prosjekt av betydelig faglig relevans for eleven og hans arbeidsgiver eller selskap (master Business Project eller MBP). The National Graduate School har også et samarbeid med Juran Globalt som gjør det mulig for vellykkede akademikere av Master of Science-grad for å få en Lean Six Sigma Black Belt ved gjennomføring av sitt program uten ekstra kostnad for studenten! For at en student til eksamen, prosjektets veileder eller "Champion" må validere og formelt attest til den skolen som resultatene er oppnådd. I tradisjonen av den muntlige disputasen, studenter offentlig forsvare sine resultater før et publikum av lærere og inviterte eksperter. I den moderne måten av programmer for erfarne, jobber voksne fagfolk, understreker skolen og skjermer student studie lagene som rutinemessig bruker minst like mye tid utenfor klasserommet som de gjør i klassen. Semester 1 gir et grunnlag i kvalitet for å veilede elevene gjennom resten av pensum. Temaer er en oversikt over resultatbaserte styringssystemer, beste praksis, verdi stream kartlegging og en systemtilnærming til strategisk planlegging. Semester 2 hjelper studentene få forbedrede ferdigheter gjennom en koblet... [-]