University of Central Arkansas

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

AACSB Accredited

Visjon

The University of Central Arkansas ønsker å være en ledende elev fokusert offentlig omfattende universitet, et nasjonalt anerkjent leder for den løpende registrering av dyktighet i lavere og høyere utdanning, vitenskapelige og kreative bestrebelser, og engasjement med lokale, nasjonale og globale samfunn.

Misjon og kjerneverdier

The University of Central Arkansas, en leder i det 21. århundre høyere utdanning, er forpliktet til kvalitet gjennom å levere fremragende lavere og høyere utdanning som fortsatt gjeldende og som svar på de ulike behovene til de som serveres. Universitetets lærere og ansatte fremme intellektuell, faglig, sosial og personlig utvikling av sine studenter gjennom innovasjoner i læring, stipend og kreative bestrebelser. Studenter, lærere og ansatte partner for å skape sterke engasjement med lokale, nasjonale og globale samfunn. The University of Central Arkansas dedikerer seg til faglig vitalitet, integritet og mangfold.

For å utføre dette oppdraget, er universitetet styres av følgende kjerneverdier:

intellektuell Excellence

Vi tror på livslang intellektuell utvikling av studenter, lærere og ansatte. Vi er forpliktet til den frie jakten på kunnskap og kontinuerlig vekst i læring og undervisning.

Utdannede Citizens: Vi tror på student suksess og i å forberede studentene til å engasjere seg komplekse problemstillinger og uttrykke informert mening gjennom kritisk tenkning, skriving og tale. Gitt vår institusjonens historiske røtter i lærerutdanningen, inspirerer dette grunnlaget alle våre høyskoler til å jobbe sammen for å sikre våre lærere og elever fremme instruksjons fortreffelighet og livslang læring.

Stipend: Vi tror at studenter og lærere bør engasjere seg i faglig utvikling og akademiske sammenhenger som fremmer etablering og anvendelse av kunnskap i alle disipliner.

Kulturell kompetanse: Vi mener at elevene skal oppleve kulturaktiviteter som de vokser i sin takknemlighet for det mangfold av ideer og folk, både i og utenfor klasserommet.

Læringsmiljø: Vi tror at en fremragende fysisk infrastruktur, sammen med en kultur av fortreffelighet i alle våre bestrebelser, gir et miljø der våre studenter og lærere kan trives personlig og intellektuelt. Vi videre tror på å gi state-of-the-art læring mellomrom.

SAMFUNNET

Vi verdsetter og respekt som vårt største aktivum de menneskene som utgjør vår community-studenter, lærere og ansatte, samt personer som er koblet til oss gjennom bånd til lokalsamfunnet og regionen, delstaten Arkansas, vår nasjon, og verden. Det er, tror vi mennesker er i fokus for vår institusjon.

kollegialitet: Vi tror på prosesser av felles beslutninger basert på produktive synergis samspill mellom våre studenter, lærere og ansatte, og disipliner i jakten på institusjonelle mål.

partnerskap: Vi er opptatt av å fremme oppsøkende virksomhet, samfunnet utdanning, og samarbeid med omkringliggende enheter. Vi tror på å samarbeide med innbyggerne i vår region, staten, nasjonen og verden, samt de organisasjoner og komponenter med hvem vi arbeider.

Trygg og sunt miljø: Vi fremmer en trygg, sunn og bærekraftig miljø der våre medlemmer kan blomstre personlig og sosialt som hele vesener med forpliktelser til å forbedre miljøet.

Service: Vi tror på å dele våre akademiske og kulturelle ressurser og kompetanse med det offentlige, utdanningsinstitusjoner, bedrifter, kultursentre, og offentlige og non-profit organisasjoner, når det passer. Vi arbeider for å sette studentene i stand til å integrere inn i større verden for å fremme en forpliktelse til offentlig tjeneste gjennom eksperimentelle utdanning. Lærere og ansatte betjene våre statlige og lokale bestanddeler ved å dele sin energi, talenter og erfaring.

Mangfold

Vi er opptatt av å tiltrekke seg og støtte et mangfoldig student, lærere og ansatte befolkningen og forbedrede flerkulturelle læringsmuligheter. Vi verdsetter muligheten til å jobbe, lære og utvikle seg i et samfunn som omfavner mangfold av individer og ideer, blant annet rase, etnisitet, religion, åndelig tro, nasjonalitet, alder, kjønn, sivilstand, sosioøkonomisk bakgrunn, seksuell legning, fysisk evne, politisk tilhørighet, og intellektuell perspektiv.

Rekruttering og oppbevaring: Vi aktivt søke og søke å beholde en mangfoldig studentmasse, lærere og ansatte.

Brukerstøtte: Vi opprettholder den høyeste akademiske kvaliteten og sikre at våre programmer forblir nyskapende og lydhør overfor de stadig skiftende og ulike behov hos dem vi tjener.

Kunnskap: Vi søker å forbedre samhandling og forståelse mellom ulike grupper og dyrke beriket læringsmuligheter i et globalt fellesskap.

Integritet

Vi er forpliktet til etisk og ansvarlig atferd i våre egne handlinger og å utvikle det samme engasjementet i våre studenter, og dermed fremme enkeltpersoner som vil ha ferdigheter, kunnskap og evne til å engasjere seg positivt med et variert og skiftende verden. Vårt engasjement strekker seg til alle nivåer av vår campus for å skape et klima for etisk opptreden, respekt, ansvar og tillit.

Etikk: Vi tror på å opptre med ærlighet, mot og troverdighet.

Respekt: Vi støtter et fellesskap og klima av respekt og omtanke blant studenter, lærere, ansatte og folk i vårt samfunn, stat, nasjon, og verden.

Ansvar: Vi lover å være ansvarlig og ansvarlig i vår virksomhet på alle nivåer i institusjonen, herunder løpende vurdering av våre akademiske programmer og åpenhet i våre skattemessige og operasjonelle saksbehandlingen.

Tillit: Vi verdsetter og kontinuerlig søke å tjene publikums tillit i alle våre handlinger og ord.

-Adopted Ved UCA forstanderskapet, 6 mai 2011

kvotering

Den kvotering Officer vurderinger reklame for alle ansattes posisjoner i ordlyden og publisering plassering. Dette offiser vurderinger også søk og screening prosessen før et tilbud om ansettelse er gjort. Annonser for lærere og ikke-klassifiserte stillinger er plassert i Chronicle of Higher Education på rutinemessig basis og de fleste avdelinger annonsere i publikasjoner knyttet til en akademisk disiplin eller i forbindelse med enhetens funksjon. Annonser for rubrikkannonser stillinger er plassert i lokale og statewide publikasjoner. Posisjoner er annonsert i Log Cabin demokrat og Arkansas Democrat Gazette når det passer. Posisjons kunngjøringer er også lagt ut på aktuelle nettsteder. I tillegg er hver klassifisert stilling ledig stilling som oppstår på UCA campus oppført med Employment Security Division of Arkansas.

Economic Impact Study

Denne studien illustrerer virkningen UCA har på økonomisk utvikling, studentenes karriere, og livskvaliteten for innbyggerne i universitetets tjenesteområde.

Rapporten ble utarbeidet av Iowa baserte selskapet EMSI, en ledende leverandør av sosioøkonomiske konsekvenser og strategiske planleggingsverktøy til høyskoler og universiteter i USA og Canada. Selskapet brukte to store analyser for å gjennomføre studien - investeringer og økonomisk vekst.

Noen av høydepunktene i rapporten er:

  • Skattytere se en avkastning på 7,9 prosent på sine investeringer i UCA.
  • UCA bidrar totalt $ 96.6 millioner i inntekter til UCA Service Area økonomi hvert år.
  • For hver dollar studenter investere i UCA, får de en kumulativ $ 5,30 i høyere fremtidig inntekt.
  • Den gjennomsnittlige årlige ekstra inntekt på grunn av virksomheten til UCA og dets tidligere studenter tilsvarer $ 426 100 000.

Stå opp, komme seg ut, og bli involvert!

Studentliv gir muligheter for læring, ledelse, samfunnsbyggende, kreative uttrykk, frivillighet, veiledning, og mye, mye mer.

UCA tilbyr over 200 studentorganisasjoner, klubber og fritidsaktiviteter for å hjelpe elevene å engasjere seg i campus liv, og til å bli aktive medlemmer av UCA samfunnet.

Hva er The Bear Den?

The Bear Den er en student ledet sport markedsføring og skolen ånd organisasjon. Vi organiserer Pep-rally, tailgates, Midnight Madness, Fotball Yell ledere, Utflytter Aktiviteter, familiedag aktiviteter, og mye, mye mer!

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se MA » Se MSc - Master » Se skolens masterprogrammer » Se MSc - OnlineStudies » Se MSc - HealthcareStudies » Se PhD`er » Se Høyere Sertifikater » Se PhD » Se MBA »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

MA

Master Of Arts I Engelsk

Campus Heltidsstudier 30 timer September 2018 USA Conway

The Master i engelsk program ved UCA skryte fremragende fakultet, tre spor for å fullføre graden, unike muligheter utover klasserommet (graduate assistant, praksisplasser, etc.), og et lite program med en høy fakultetet-til-student ratio. Vi elsker det vi gjør og er glade for å jobbe med hovedfagsstudenter. [+]

The Master i engelsk program ved UCA skryte fremragende fakultet, tre spor for å fullføre graden, unike muligheter utover klasserommet (graduate assistant, praksisplasser, etc.), og et lite program med en høy fakultetet-til-student ratio. Vi elsker det vi gjør og er glade for å jobbe med hovedfagsstudenter. Graduate assistant, praksisplasser, og unike læringsmuligheter: Foreløpig tilbyr vi tre avdeling graduate assistant hvert år, noe som gir verdifull erfaring i følgende steder: bistå med produksjon av poesi journal, Slant; arbeider med fakultetet på forskningsprosjekter; tilrettelegge aktivitetene i lavere engelske samfunn; og koordinere College of Liberal Arts Student Forskning Symposium. (Graduate assistant komme med en beskjeden stipend- $ 9333 betalt i løpet av ni måneder.) Fra tid til annen kan vi tilby avanserte studentene mulighet til å lære sitt eget innførings litteratur kurs. (Graduate studenter som underviser et kurs er betalt $ 2600 for semesteret.) Sammen med assistant og pedagogiske muligheter, så kan vi også hjelpe elevene sikre praksisplasser. Avdelingen internship koordinator kan arbeide med hovedfagsstudenter individuelt for å skape unike læringsmuligheter for graduate kreditt for å være tjent mens du arbeider i samfunnet. Sist, mens assistant og praksisplasser berike høgare utdanning, graduate kurs i seg selv gjør elevene til å dra nytte av ressurser innenfor staten. Den forskningsmetode kurset, for eksempel familiarizes regelmessig studenter med arkivering forskning ved Sequoyah National Research Center i Little Rock, den største oppbevaringssted for American Indian Print kultur i verden. Fordi vårt program legger vekt på bred dekning i amerikansk og britisk litteraturhistorie, studentene fullføre programmet vårt med... [-]

Master Of Arts I Historie

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Institutt for historie ved University of Central Arkansas er stolte av å tilby en streng omfattende masterprogram som er konsekvent rangert som en av de beste i landet. Vårt seminar-baserte læreplanen gir arenaer for å utvide innholdskunnskap, innføre historiografi, og praktisere forskningsmetoder i kurs utviklet for å produsere original forskning. [+]

Institutt for historie ved University of Central Arkansas er stolte av å tilby en streng omfattende masterprogram som er konsekvent rangert som en av de beste i landet. Vårt seminar-baserte læreplanen gir arenaer for å utvide innholdskunnskap, innføre historiografi, og praktisere forskningsmetoder i kurs utviklet for å produsere original forskning. Vi er stolte av å trene studentene til å være forskere og lærere på alle utdanningsnivåer og for yrker utover akademia. Våre studenter har immatrikulert til PhD-programmer som University of Chicago og University of Arkansas, Fayetteville. De har lansert, eller fortsatt, oppfylle karrierer på Clinton Presidential Center, Old State House Museum, og i ulike offentlige og charter skoler. Enten du nettopp har tjent din BA eller har fått undervisning eller arbeider i mange år, kan vår MA-programmet hjelpe deg å nå dine mål. Hvorfor UCA? Ikke bare lære historie; gjøre historie. Våre studenter har mulighet til å gjøre original, arkivering forskning, og til stede på nasjonale konferanser. Lær av de beste. Våre prisbelønte professorer tilbyr unike klasser, som brennoffer i historien, og har mulighet til å utvikle spesielle, skreddersydd klasser. Få kritiske ferdigheter for den virkelige verden. Din erfaring er bygget på det du lærer i klassen og hva du praksis i forskning, analyse, skriving og presentasjon. Disse ferdighetene er nødvendige for å lykkes innen akademia og utover. Avdelingens fakultet skape et dynamisk læringsmiljø som fremmer tett samspill mellom studenter og professorer. Vårt seminar basert læreplan sørger for at hver elev i graduate programmet får individuell oppmerksomhet og veiledning. Vi... [-]

Master Of Arts I Matematisk Utdanning

Campus Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Master of Arts (MA) i matematikkdidaktikk har matematikk kurs utviklet for å øke det matematiske innholdet kunnskap om videregående lærere og forberede kandidater for undervisning i samfunnet høyskole eller forfølge videre masterstudier. Programmet er utformet slik at en lærer kan fullføre de nødvendige kurs ved å delta på to påfølgende somre og melde deg på kveldskurs i løpet av de intermitterende høst-og vårsemesteret eller ved å delta på heltid i et år, inkludert både sommer vilkår. For de kandidater som vurderer mer avanserte graduate studier, er en avhandling alternativet også tilgjengelig for å eksponere kandidater til forskningsmetoder i matematikkdidaktikk. [+]

[1. Introduksjon The Master of Arts (MA) i matematikkdidaktikk har matematikk kurs utviklet for å øke det matematiske innholdet kunnskap om videregående lærere og forberede kandidater for undervisning i samfunnet høyskole eller forfølge videre masterstudier. Programmet er utformet slik at en lærer kan fullføre de nødvendige kurs ved å delta på to påfølgende somre og melde deg på kveldskurs i løpet av de intermitterende høst-og vårsemesteret eller ved å delta på heltid i et år, inkludert både sommer vilkår. For de kandidater som vurderer mer avanserte graduate studier, er en avhandling alternativet også tilgjengelig for å eksponere kandidater til forskningsmetoder i matematikkdidaktikk. [2] Program Opptakskrav For å bli tatt opp til MA studium i matematikkdidaktikk må man ha En Baccalaureate grad fra et akkreditert institusjon; Tilstrekkelig forberedelse i matematikk; I det minste en 2,70 GPA; og Oppnå tilfredsstillende score på General Test av Graduate Record eksamen. [3] Grad Krav All MA Graduate studenter: For å oppnå mastergrad i matematikkdidaktikk, må en kandidat tjene 30 graduate timer i matematikk i løpet av seks år. Valgfag må godkjennes av en kandidat utdannet rådgiver. Thesis Alternativ: For oppgaven alternativet, må en kandidat ta minst seks avhandling timer for forskning. På slutten av oppgaven timer, må en kandidat produsere en skriftlig avhandling og presentere resultater. Non-Thesis Option: For de ikke-avhandling alternativet, kan de seks ytterligere valgfrie timer velges fra graduate kurs i matematikk, og kan inneholde emner på 5000-nivå med godkjenning av kandidatens rådgiver. Alle ikke-avhandling alternativet kandidater til MA grad vil bli pålagt... [-]

Master Of Arts I Musikk

Campus Heltidsstudier Deltid 31 - 34 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Masterstudier i musikk er utformet for å gi faglig opplæring. The Master of Music i Music Education grad programmet gir avanserte studier av musikkundervisning i grunnskolen og videregående skoler og faglig forberedelse for de som allerede har førstegangs sertifisering. Andre Master of Music konsentrasjoner gi spesialiserte studier i ytelse, ledende, og musikkteori. Graduate assistant er tilgjengelig i alle områder og er tildelt basert på fortjeneste. For teorien, er en score på 75% eller bedre på UCA musikkteori opptaksprøve nødvendig. For ytelse og drive områder, er en audition med areal fakultet nødvendig. For å gjennomføre og utdanning områder, kreves en teipet ytelse av søkerens ensemble. [+]

Masterstudier i musikk er utformet for å gi faglig opplæring. The Master of Music i Music Education grad programmet gir avanserte studier av musikkundervisning i grunnskolen og videregående skoler og faglig forberedelse for de som allerede har førstegangs sertifisering. Andre Master of Music konsentrasjoner gi spesialiserte studier i ytelse, ledende, og musikkteori. Graduate assistant er tilgjengelig i alle områder og er tildelt basert på fortjeneste. For teorien, er en score på 75% eller bedre på UCA musikkteori opptaksprøve nødvendig. For ytelse og drive områder, er en audition med areal fakultet nødvendig. For å gjennomføre og utdanning områder, kreves en teipet ytelse av søkerens ensemble. Studenter kan forfølge følgende grader: Masters of Music i ytelse [3,3] [3,4] [3,5] Masters of Music i Music Theory [3,8] Masters of Music i Gjennomføre [3,6] [3,7] Masters of Music i Music Education [3,2] [1] Mål Masterstudier i musikk er utformet for å gi faglig opplæring. The Music Education konsentrasjon i Master of Music grad programmet gir avanserte studier av musikkundervisning i grunnskolen og videregående skoler og faglig forberedelse for de som allerede har førstegangs sertifisering. Andre Master of Music konsentrasjoner gi spesialiserte studier i ytelse, ledende, og musikkteori. [2] Program Opptakskrav I tillegg til andre universiteter i utlandet opptakskrav: For ytelse og drive områder: En audition med området fakultetet. Ytelse i området av spesialisering er å reflektere den grunnleggende ferdigheter av en høyskole student. For vokal: Diksjon og forståelse eksamen i fransk, tysk og italiensk vil bli gitt før eller i løpet av første semester,... [-]

Master Of Arts I Spansk

Campus Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Alle nyutdannede vil oppnå minst et avansert høyt nivå ferdigheter i de fire ferdigheter (snakke, lytte, lese og skrive) i henhold til standarder satt av American Council of Teachers av fremmedspråk (ACTFL). Nyutdannede vil få tverrkulturelle kompetanse som vil tjene dem i en rekke karrieremuligheter, inkludert utdanning, næringsliv og offentlig service. [+]

Designet for studenter med en lavere grad i spansk, dette programmet vil utvide din kompetanse i spansk språk, kultur og litteratur og samtidig bringe deg oppdatert med aktuelle spørsmål i spanske studier. Alle nyutdannede vil oppnå minst et avansert høyt nivå ferdigheter i de fire ferdigheter (snakke, lytte, lese og skrive) i henhold til standarder satt av American Council of Teachers av fremmedspråk (ACTFL). Nyutdannede vil få tverrkulturelle kompetanse som vil tjene dem i en rekke karrieremuligheter, inkludert utdanning, næringsliv og offentlig service. Hovedfagsstudenter som har tjent lærer sertifisering kan dra nytte av deres masterstudier for å legge til en ESL og / eller P-8 tilslutning til sitt sertifikat. Enten du planlegger å bruke spansk på arbeidsplassen eller i klasserommet, vil arbeidet ditt i MA-programmet utfordrer deg til å oppnå større kulturell og språklig flyt. Noen av våre siste MA kandidater er for tiden undervisning i videregående skoler, høyskoler og universiteter over hele staten. Her er hva noen av dem har å si om programmet: "Mine studier ved UCA definitivt forberedt meg til denne jobben." -Irmina Fabricio, Spansk Instruktør på Hendrix College, undervisning elementære og middels spansk kurs "Hasta hoy en día, lo que enseño en mi clase tiene gran influencia de tus clases, y de mis clases de la maestria. Leemos Gabriel García Márquez no mis clases avanzadas y hablamos de la historia de Latino, y por la clase de Dr. . Parrack, siempre estoy haciendo referencia a la evolución de la lengua española desde el latin "- Ange... [-]

Master Of Arts I Undervisning

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 36 - 39 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Fastsatt av College of Education ved University of Central Arkansas, forbereder MAT program høyt kvalifiserte mid-karriere fagfolk og nyutdannede med høyere utdanning for å være Arkansas klasserom lærere. [+]

Fastsatt av College of Education ved University of Central Arkansas, forbereder MAT program høyt kvalifiserte mid-karriere fagfolk og nyutdannede med høyere utdanning for å være Arkansas klasserom lærere. Den MAT kandidats er: Designet for personer uten undervisning legitimasjon, men som har fullført en Baccalaureate grad og ønsker å bli lærer i en rask måte. Ment å hjelpe potensielle lærere, de som har en Baccalaureate grad i et innholdsområde, for å bli praktiserende lærere. En 36-39-timers graduate studium med to spor: 4-8 Middle nivå (39 timer) og sekundære (K-12, 4-12, og 7-12). Fra og med høsten 2017, vil MAT-programmet har 3 spor: K-6, Midt-nivå, og Sekundære (K-12, 4-12, og 7-12). Alle spor vil være 39-timers høyere grads nivå. Ofte stilte spørsmål (FAQ) Er program på nettet? Mens programmet er overveiende online og gjør møte Arkansas fastsatt retningslinjer for et nettbasert program, noen av MAT klassene har minimal ansikt-til-ansikt (F2F) møte krav og programmet har noen ansikt-til-ansikt møte krav ( se punktliste nedenfor). Du kan se hvilke klasser har møter ved å gjennomgå MAT Program of Study. EN NEW Program of Study vil begynne for alle MAT elever som begynner i høst 2017. Disse dokumentene viser hvilke klasser har ansikt-til-ansikt krav og hvor ofte de møtes. Du kan også slå opp timeplaner ved semester ved å besøke www.uca.edu/scheduleor ved å se på ressursene www.uca.edu/teaching. Klasser som har ansikt-til-ansikt-komponenter i hovedsak skje tidlig i studiet. Vi bruker denne tiden til å bli kjent med deg, for å la få deg kjent med oss,... [-]

Master Of Fine Arts I Digital Filmproduksjon

Campus Heltidsstudier 3 år September 2018 USA Conway

The Master of Fine Arts i Digital Filmskaping er et treårig, 60 studiepoeng time terminal grad. Ved fullføring av MFA-programmet, vil nyutdannede være fullt kvalifisert til å undervise på universitetsnivå eller konkurrere i den stadig skiftende landskap av filmindustrien. Programmet legger vekt på produksjon ferdigheter gjennom både en rekke produksjons seminarer og oppgave. I tillegg er studentene pålagt å ta kurs i skriving, historie og teori for å skape et mer godt avrundet utdanning. Studentene forventes å melde heltid og ta ni studiepoeng i semesteret. Studentene fullføre to års fulltids kurs arbeid. I sitt tredje år, skriver studentene, direkte, produsere og redigere en avhandling film (ca. 30 minutter). [+]

The Master of Fine Arts i Digital Filmskaping er et treårig, 60 studiepoeng time terminal grad. Ved fullføring av MFA-programmet, vil nyutdannede være fullt kvalifisert til å undervise på universitetsnivå eller konkurrere i den stadig skiftende landskap av filmindustrien. Programmet legger vekt på produksjon ferdigheter gjennom både en rekke produksjons seminarer og oppgave. I tillegg er studentene pålagt å ta kurs i skriving, historie og teori for å skape et mer godt avrundet utdanning. Studentene forventes å melde heltid og ta ni studiepoeng i semesteret. Studentene fullføre to års fulltids kurs arbeid. I sitt tredje år, skriver studentene, direkte, produsere og redigere en avhandling film (ca. 30 minutter). Om UD Program UD-programmet er et treårig, fulltidsstudium. Studentene fullføre to års fulltids kurs arbeid før de begynner oppgave i det tredje året. Høydepunkter En av de laveste undervisning priser i landet for både i staten og ut-av-statlige skolepenger Svært konkurransedyktige, og aksepterer ikke mer enn ti nye studenter hvert år. Liten klasse størrelser bety en intim program, med masse kontakt med fakultetet. Den siste i digital filmproduksjon teknologi. Dedikert, prisbelønte fakultet. 24/7 tilgang til produksjonsanlegg, inkludert dedikerte redigeringssuiter, lydopptak messe, to gode etapper med grønne skjermer, og datarom. En strukturert pensum tillater elevene å bygge opp sin kunnskap og fokus på å ta klasser, ikke planlegger timeplaner. Hver student styrer sin egen oppgave Sterk samarbeid med Little Rock og Hot Springs Dokumentar filmfestivaler. Nyutdannede ansatt over hele landet fra New York til New Orleans til Los Angeles Graduate assistant tilgjengelig for... [-]

Master Of Fine Arts I Kreativ Skriving

Campus Heltidsstudier September 2018 USA Conway

Vårt mål er å gi hovedfagsstudenter anledning til å konsentrere seg om studiet, praksis og undervisning i kreativ skriving i en svært fokusert skriveprogram undervist hovedsakelig av forfattere for forfattere. På 60 timer, vil dette treårige programmet sikre at kandidatene bygge multi-sjanger bakgrunn i den populære disiplinen Creative Writing gjennom workshops, danner kurs, emner kurs, et bredt utvalg av valgfag, og spesialiserte undervisning og redigerings practicums. [+]

Takk for din interesse i Arkansas Writers MFA Program. Pass på å sjekke ut andre linker på dette nettstedet for å finne ut mer om vårt program. Det følgende er en kort beskrivelse av programmet vårt og hva vi håper det kan gjøre for deg. Arkansas Writers UD er en skriftlig intensiv studio program i kreativ skriving som vil unikt forberede kandidater for yrker skriftlig pedagogikk og publisering. Vårt mål er å gi hovedfagsstudenter anledning til å konsentrere seg om studiet, praksis og undervisning i kreativ skriving i en svært fokusert skriveprogram undervist hovedsakelig av forfattere for forfattere. På 60 timer, vil dette treårige programmet sikre at kandidatene bygge multi-sjanger bakgrunn i den populære disiplinen Creative Writing gjennom workshops, danner kurs, emner kurs, et bredt utvalg av valgfag, og spesialiserte undervisning og redigerings practicums. For å sikre individuell oppmerksomhet, vil programmet innrømme 5 til 8 studenter årlig. Ved det tredje året, vil programmet opprettholde en innmelding av ca 15 hovedfagsstudenter. Etter å ha blitt trent, vil noen elever bli tilbudt veiledet utdannet assistantships for undervisning innledende lavere klasser i Skrive; andre vil motta avdelings støtte som graduate assistenter i Writing Center. Sponsede programmer og Torreyson Library at UCA har også lovet sin støtte til å ansette hovedfagsstudenter i det foreslåtte UD programmet i kreativ skriving. Alle studenter skal gjennomføre en oppgave. Våre studenter skal ha mulighet til å forfølge praksisplasser med lokale kunstnerorganisasjoner og ideelle organisasjoner samt med nasjonalt anerkjente litterære magasiner Oxford amerikanske og Toad Suck Review. I tillegg... [-]

MSc

Master I Bibliotek Medier Og Informasjonsteknologi

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 36 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Målet med graduate program i bibliotekets medie og informasjonsteknologi er å forberede individer for faglige stillinger i en rekke informasjons- og utdanningssammenheng. The Library Media og Information Technologies programmet, som ligger innenfor Department of Leadership Studies, er utformet for personer som kan være (1) planlegging karrierer i skolebiblioteket mediesentre på elementære, midtre og videregående distriktsnivå og på regionale utdannings borettslag eller, (2) planlegging karrierer som barn og unge bibliotekarer i offentlig, høyskole, og spesielle informasjonssentre. [+]

Velkommen til Masters of Library Media og Information Technologies programmet ved UCA. The Library Media og Information Technologies programmet er nasjonalt anerkjent av American Association of skolen Bibliotekarer som en eksemplarisk School Library program i USA med en 99% Praxis II innhold pass rate i School Library Media har LIBM programmet en av de største graduate-programmer for Skolebibliotekar i delstaten Arkansas. Generell Programinformasjon Målet med graduate program i bibliotekets medie og informasjonsteknologi er å forberede individer for faglige stillinger i en rekke informasjons- og utdanningssammenheng. The Library Media og Information Technologies programmet, som ligger innenfor Department of Leadership Studies, er utformet for personer som kan være (1) planlegging karrierer i skolebiblioteket mediesentre på elementære, midtre og videregående distriktsnivå og på regionale utdannings borettslag eller, (2) planlegging karrierer som barn og unge bibliotekarer i offentlig, høyskole, og spesielle informasjonssentre. On-campus krav til LIBM programmet finner du på studiet knyttes her. LIBM Program Søknadsfrist Frister: 1 august = Fall 1 desember = Spring 1 mai = Summer * En søknadsfrist forlengelse kan gis. Informasjon til potensielle studenter The Library Media og Information Technologies programmet er bygget på de veiledende prinsippene for AASL Empowering Learners, program standarder for American Association of skolen Bibliotekarer, og programmet standarder for School Library Media av delstaten Arkansas. Den LIBM grad består av 36 semester timer utdannet kreditt, inkludert en praksis komponent. Den LIBM programmet kan være ferdig i løpet av to år, og 95% av kursene tilbys på nettet. Potensielle studenter er pålagt å sende inn en... [-]

Master I Mental Helse Rådgivning

Campus Heltidsstudier Deltid 60 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Mental Health Counseling Programmet er utformet slik at det kan fungere som en terminal grad eller som et fundament for potensielle doktorgradsstudenter. Mange nyutdannede fra dette programmet etablere privat praksis eller arbeide i ulike psykiske helsesentre, lokale myndigheter og sykehus. Programmet består av seksti (60) semester timer med kurs arbeid, inkludert en ett semester internship. Nyutdannede kan bli lisensiert profesjonelle rådgivere gjennom Arkansas styret Sensorer i rådgivning. [+]

Studieplanen The Mental Health Counseling Programmet er utformet slik at det kan fungere som en terminal grad eller som et fundament for potensielle doktorgradsstudenter. Mange nyutdannede fra dette programmet etablere privat praksis eller arbeide i ulike psykiske helsesentre, lokale myndigheter og sykehus. Programmet består av seksti (60) semester timer med kurs arbeid, inkludert en ett semester internship. Nyutdannede kan bli lisensiert profesjonelle rådgivere gjennom Arkansas styret Sensorer i rådgivning. Student Learner Outcomes Nyutdannede av programmet vil ha kunnskap om en rekke rådgivning teorier og terapeutiske teknikker og være i stand til å demonstrere sin hensiktsmessig bruk med ulike populasjoner. Nyutdannede av programmet vil ha fått tilstrekkelig kunnskap om etiske og faglige standarder for omsorg for effektivt å engasjere seg i en terapeutisk relasjon innen rådgivning setting. Nyutdannede av programmet vil ha fått tilstrekkelig opplæring for å sette dem i stand til å bli lisensiert profesjonelle rådgivere i delstaten Arkansas. Nyutdannede av programmet vil lykkes i det mentale helse yrke. potensielle studenter Frist for søknad til Institutt for psykologi og rådgivning er 15. januar hvert år. Sene søknader vil kun bli vurdert dersom alle stillingene ikke blir fylt. Søknad til UCA Graduate School - minst tre uker før avdelingen søknadsfrist: Online søknad og gebyr betaling Poeng for Graduate Record Examination (GRE) - generell test Offisielle transkripsjoner for alle lavere og høyere kurs Søknad til Mental Health Counseling program: Mental Health Counseling program - papirkopi av programmet søknadsskjema Tre (3) anbefalingsbrev fra faglige referanser kvalifisert til å kommentere på din akademiske og... [-]

Master I Skoleledelse, Ledelse Og Administrasjon

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 48 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Master of Science-grad i skoleledelse, ledelse og administrasjon (SLMA) reflekterer College of Education historiske misjon og engasjement for å forberede ledere for P-12 skoler. The Department of Leadership Studies tilbyr et prestasjonsbasert, 34 studiepoeng time studium for å bygge og pensum / programansvarlige. Studieprogram er tilgjengelige for folk som holder passende mastergrader. Programmet benytter en rekke 21. århundre teknologi, autentiske vurderinger, og personlige praksisplasser. [+]

Generell Programinformasjon Master of Science-grad i skoleledelse, ledelse og administrasjon (SLMA) reflekterer College of Education historiske misjon og engasjement for å forberede ledere for P-12 skoler. The Department of Leadership Studies tilbyr et prestasjonsbasert, 34 studiepoeng time studium for å bygge og pensum / programansvarlige. Studieprogram er tilgjengelige for folk som holder passende mastergrader. Programmet benytter en rekke 21. århundre teknologi, autentiske vurderinger, og personlige praksisplasser. Den SLMA Programmet bruker en hybrid levering system med en kombinasjon av Blackboard, Blackboard Samarbeid (en VoIP virtuelle klasserom), og / eller ansikt-til-ansikt klasse møter. Kandidater har direkte og individuell kontakt med sine professorer i små klasse innstillinger. SLMA har en gjennomsnittlig klassestørrelse forhold på 15: 1. SLMA er en CAEP akkreditert program. Hver av lederkurs er bygget på utdanningen skoleledere lisens Consortium (ISLLC) Standarder for skoleledere. Studentene er pålagt å passere skoleledere lisens Assessment (SLLA) for å motta graden og / eller lisens. En av de mange tjenestene vi utvide til våre studenter er en test prep dag før du tar SLLA. Prosentandelen av nyutdannede har fullført eksamen på første forsøk er blant de høyeste i staten. The Graduate Record Examination (GRE) vil bortfalle for personer som har en gyldig lærerskolen. On-campus krav til SLMA programmet finner du på studiet knyttes her. Master of Science i skoleledelse, ledelse og administrasjon - Byggeadministrasjon lisens Komplett Øvelser: seks semester Studiepoeng: 34 Undervisning: $ 240,00 per kreditt time for online kurs Kurs arbeid og en Sample Plan of Study Første Term - Alle kandidater (bygning, pensum,... [-]

Master Of Science I Anvendt Databehandling

Campus Heltidsstudier 34 timer September 2018 USA Conway

Master of Science i Applied Computing er utformet for å gi intensiv forberedelse i både konsepter og teknikker knyttet til anvendelser av datasystemer. [+]

Mål og resultater Master of Science i Applied Computing er utformet for å gi intensiv forberedelse i både konsepter og teknikker knyttet til anvendelser av datasystemer. Programmet målene for akademikere er: Kunne identifisere meningsfulle Applied Computing problemer og å gjennomføre program styrt forskning arbeide selvstendig eller i en akademisk, en bedrift, en industriell eller andre miljø i en profesjonell, juridisk og etisk rammeverk; Kunne anvende teorier, prinsipper og begreper med teknologier for å kreativt designe, utvikle og verifisere beregnings løsninger som integrerer tilgjengelige software og hardware systemer for å løse problemer i forskjellige bruksområdene for enkeltpersoner, grupper og organisasjoner; Grow som modne profesjonell og være i stand til og villig til å ta lederroller med avansert kunnskap om datateknologi og applikasjoner i internasjonale og tverrfaglige områder; Hold deg oppdatert på feltet gjennom kontinuerlig faglig vekst og utvikling for å fremme selvvalgte karriereveier og å bidra til samfunnet. Etter å ha fullført studium skal studenten ha følgende ferdigheter som de pedagogiske resultater: En evne til å anvende datavitenskap og relaterte kunnskaper til å utvikle beregnings løsninger som oppfyller bestemte krav hensiktsmessig i et program domene; En evne til å tydelig presentere beregningsløsninger til en rekke av publikum både muntlig og skriftlig, En evne til å identifisere og spesifisere beregne kravene til et program og å designe, implementere, evaluere og begrunne beregnings løsninger; En evne til å arbeide effektivt på lag med ulike pedagogiske, kulturelle og teknisk bakgrunn for å oppnå felles mål; En evne til å bidra til samfunnet med sunn... [-]

Master Of Science I Anvendt Matematikk

Campus Heltidsstudier 30 - 33 timer September 2018 USA Conway

The Master of Science (MS) programmet i anvendt matematikk har matematikk kurs utviklet for å forberede kandidater for arbeid i næringslivet eller offentlige etater, eller forfølge videre masterstudier. Ved å bruke teknikker undervist i disse kursene til business, engineering, planlegging og andre områder, kan betydelige problemer studeres ved hjelp av analytiske, statistiske og numeriske metoder. For å oppgradere, må kandidatene bestå to omfattende eksamener i sitt siste semester. For de kandidater vurderer mer avanserte graduate studier, er en avhandling alternativet tilgjengelig i stedet for omfattende eksamener å eksponere kandidater til forskningsmetoder i anvendt matematikk. [+]

[1. Introduksjon The Master of Science (MS) programmet i anvendt matematikk har matematikk kurs utviklet for å forberede kandidater for arbeid i næringslivet eller offentlige etater, eller forfølge videre masterstudier. Ved å bruke teknikker undervist i disse kursene til business, engineering, planlegging og andre områder, kan betydelige problemer studeres ved hjelp av analytiske, statistiske og numeriske metoder. For å oppgradere, må kandidatene bestå to omfattende eksamener i sitt siste semester. For de kandidater vurderer mer avanserte graduate studier, er en avhandling alternativet tilgjengelig i stedet for omfattende eksamener å eksponere kandidater til forskningsmetoder i anvendt matematikk. [2] Program Opptakskrav For å bli tatt opp til MS studium i anvendt matematikk må man ha En Baccalaureate grad fra et akkreditert institusjon; Tilstrekkelig forberedelse i matematikk; I det minste en 2,70 GPA; og Oppnå tilfredsstillende score på General Test av Graduate Record eksamen. [3] Grad Krav Alle MS Graduate Studenter: Kurs må inneholde minimum 18 timer på 6000-nivå, og disse Core Kurs: MATH 6342 Matematisk modellering MATH 6345 Avanserte ordinære differensialligninger MATH 6348 Numerisk analyse De resterende timer kan omfatte andre emner på 5000-nivå med godkjenning av studentens rådgivende komité. En kandidat kan velge ett av de to alternativene: Thesis alternativ eller ikke-avhandling alternativet. Kandidaten vil velge alternativet når Opprop for kandidatur er sendt. En kandidat kan endre hans eller hennes alternativ, men får lov til ikke mer enn en endring av alternativ. Thesis alternativ: For oppgaven alternativet, må en kandidat tjene 30 timer. Avhandlingen alternativet krever minimum 24 timer selvfølgelig arbeid... [-]

Master Of Science I Biologi

Campus Heltidsstudier 30 - 34 timer September 2018 USA Conway

Avansert kunnskap om biologiske prinsipper og forskningsmetodikk er ofte nødvendig for stillinger i industri, forskning og utdanningsorganisasjoner eller for opptak til doktorgrads eller profesjonelle programmer. Studenter i Master of Science-programmet er gitt opplæring i en bredde av biologi sub-disipliner og har mulighet til å gjennomføre fokusert forskning styrt av utdannet fakultetet i et område av sine valg. Målene av Master of Science-programmet er å utvikle studentens selvstendige forskning ferdigheter, å styrke studentens faglige kommunikasjonsegenskaper, og for å styrke studentens sannsynligheten for å få arbeid i et biologisk felt eller vellykket opptak til doktorgrads og profesjonelle programmer. [+]

Formål Avansert kunnskap om biologiske prinsipper og forskningsmetodikk er ofte nødvendig for stillinger i industri, forskning og utdanningsorganisasjoner eller for opptak til doktorgrads eller profesjonelle programmer. Studenter i Master of Science-programmet er gitt opplæring i en bredde av biologi sub-disipliner og har mulighet til å gjennomføre fokusert forskning styrt av utdannet fakultetet i et område av sine valg. Målene av Master of Science-programmet er å utvikle studentens selvstendige forskning ferdigheter, å styrke studentens faglige kommunikasjonsegenskaper, og for å styrke studentens sannsynligheten for å få arbeid i et biologisk felt eller vellykket opptak til doktorgrads og profesjonelle programmer. For opptak, elevene trenger for å sende inn følgende: Søknad til Graduate School Biologi søknad sendes til biologi Graduate koordinator. Alle søkere oppfordres til å ta kontakt med biologi fakultetet til å identifisere en potensiell veileder (e). Søkere som ikke har kommunisert med fakultetet er usannsynlig å bli tatt. Poeng for GRE generell test sendes til Graduate School. Også rapportere score direkte til biologi Graduate koordinator. For en undervisning assistant, elevene trenger for å sende inn følgende: Søknad om undervisning assistant sendt til Graduate School. Anbefalinger og tidsfrister på å få en undervisning assistant kan bli funnet på følgende filen. Minst to anbefalingsbrev som sendes til biologi Graduate koordinator. Søkerne har gjort minst tilsvarende en mindreårig i biologi; Men vi vil gjerne søknader fra studenter med ikke-biologiske bakgrunn. Mangler i forrige trening vil bli vurdert av avdelingens Graduate koordinator fra sak til sak. Studenter med mangler vil være nødvendig for å få minst... [-]

Master Of Science I Mat Og Helse

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 30 - 36 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Graduate program i mat og helse fører til Master of Science-grad. Programmet er utviklet for å tjene behovene til kvalifiserte studenter forbereder seg til mat og helse karriere i næringslivet, utdanning, sykehus, industri, myndigheter, samfunnet byråer, og for å legge inn adoctoralprograminFamily og Consumer Sciences eller et beslektet disiplin. [+]

The Graduate program i mat og helse fører til Master of Science-grad. Programmet er utviklet for å tjene behovene til kvalifiserte studenter forbereder seg til mat og helse karriere i næringslivet, utdanning, sykehus, industri, myndigheter, samfunnet byråer, og for å legge inn adoctoralprograminFamily og Consumer Sciences eller et beslektet disiplin. OPPTAKSKRAV Opptak til MS grad i mat og helse krever at studenten å ha en Baccalaureate grad i mat og helse eller en alliert område og oppfyller opptakskrav for gradsstudier. I tillegg til opptakskravene for Graduate School, må tilfredsstillende score på den generelle delen av Graduate Record eksamen (GRE) sendes inn. SPESIFIKKE grad krav For MS grad studenten må oppfylle ett av følgende alternativer: Avhandling alternativet - (30 timer for å inkludere avhandling) Kjerne Krav (9 timer) FACS 6300 - aktuelle spørsmål i mat og helse (online) FACS 6335 - Kunnskapsbasert Forskning i Nutrition (online) OR ASTL 6380 forskningsmetode OR HSC 6379 Research in Health (Online) FACS 6350 - statistiske metoder i FACS (online) OR ASTL 6382 - Utdanningsstatistikk (online) Thesis forskning (6 timer) FACS 6344 - Thesis Forskning jeg FACS 6345 - Thesis Forskning II (Prosedyrene for å velge og skrive en avhandling vil være den samme som foreskrevet i gjeldende Graduate Bulletin.) Spesialisering Track (12 timer) Student vil velge ett av spesialisering spor oppført på side 2. Valgfag (3 timer) - Valgfag i et alliert område som er godkjent av hoved rådgiver Tilleggskrav krav~~POS=HEADCOMP Thesis: Må leses og godkjennes før kandidaten er planlagt for muntlig forsvar. Oral forsvar:... [-]

Master Of Science I Skolen Psykologi

Campus Heltidsstudier 60 timer September 2018 USA Conway

Ligger innenfor Institutt for psykologi og rådgivning i College of Health and Behavioral Sciences, understreker programmet den profesjonelle identiteten til skolepsykologer innenfor bredere felt av psykologi, en bredde og dybde av profesjonell opplæring som forbereder kandidatene til kompetent utføre en rekke skolen psykologi funksjoner, og en utdanning som verdsetter og respekterer kulturelt mangfold blant kandidatene, lærere, og tjenestemottakere. [+]

Studieplanen Oppgaven til 60-timers spesialistnivå NASP-godkjent skole Psykologi MS Program ved University of Central Arkansas er å forberede entry level skolepsykologer for å bruke vitenskapelig baserte psykologiske og pedagogiske prinsipper og praksis i alle dimensjoner av deres profesjonelle arbeid. Nyutdannede av programmet forventes å være reflekterende og kompetente fagfolk forpliktet til økt forståelse av menneskelig atferd, kontinuerlig faglig utvikling, beste praksis i skolen psykologi, kulturelt respekt og mangfold, og etiske standarder for yrkesutøvelse som formulert av American Psychological Association ( APA) og National Association of School Psykologer (NASP). Ligger innenfor Institutt for psykologi og rådgivning i College of Health and Behavioral Sciences, understreker programmet den profesjonelle identiteten til skolepsykologer innenfor bredere felt av psykologi, en bredde og dybde av profesjonell opplæring som forbereder kandidatene til kompetent utføre en rekke skolen psykologi funksjoner, og en utdanning som verdsetter og respekterer kulturelt mangfold blant kandidatene, lærere, og tjenestemottakere. Høydepunkter i programmet inkluderer: 60-kreditt-timers program inkludert 1200 timers internship (3 år totalt) Graduate assistant ledige stillinger - søke gjennom UCA Graduate School Tett samarbeid med PPT fakultetet medlemmer Muligheter for lederskap i avdelings graduate student forening og som studentrepresentanter til Arkansas PPT Association og National Association of School Psykologer Vanligvis innrømmet 6-8 studenter hvert år Program, inkludert klasser, opererer på dagtid timer bare potensielle studenter Alle søkere til masterstudium i PPT må oppfylle de generelle kravene i Graduate School og spesifikke krav til masterstudium. Alle potensielle studenter må gjelde både Graduate School og Institutt for psykologi og rådgivning innen 15. januar. Påfør til... [-]

Master Of Science I Skolen Rådgivning

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 48 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The University of Central Arkansas tilbyr en Master of Science (MS) i Professional School Counseling. Studiet består av 48 semester timer inkludert practicum og internship felt opplevelser. Programmet tilbys i et elektronisk format som inkluderer primært synkrone klasse økter med sporadiske asynkrone og ansikt-til-ansikt økter på UCA universitetet i Conway, AR. Hensikten med dette programmet er å forberede profesjonelle skolerådgivere for å opprette, implementere og vedlikeholde omfattende utviklingsskole rådgivning programmer basert på statlige og nasjonale standarder. Programmet pensum på linje med den amerikanske skolen rådgiveren Association, National Model, og Arkansas Department of Higher Education Standards. Et hovedmål med programmet er å utdanne profesjonelle skolens rådgivere til å bli ledere, samarbeidspartnere, og talsmenn i deres skole, samfunn og yrket av skolen rådgivning. [+]

Generell Programinformasjon The University of Central Arkansas tilbyr en Master of Science (MS) i Professional School Counseling. Studiet består av 48 semester timer inkludert practicum og internship felt opplevelser. Programmet tilbys i et elektronisk format som inkluderer primært synkrone klasse økter med sporadiske asynkrone og ansikt-til-ansikt økter på UCA universitetet i Conway, AR. Hensikten med dette programmet er å forberede profesjonelle skolerådgivere for å opprette, implementere og vedlikeholde omfattende utviklingsskole rådgivning programmer basert på statlige og nasjonale standarder. Programmet pensum på linje med den amerikanske skolen rådgiveren Association, National Model, og Arkansas Department of Higher Education Standards. Et hovedmål med programmet er å utdanne profesjonelle skolens rådgivere til å bli ledere, samarbeidspartnere, og talsmenn i deres skole, samfunn og yrket av skolen rådgivning. Det er to spor i butikken for å få lisensstatusen som en profesjonell rådgiver på skolen i Arkansas. Dette programmet forbereder studentene i hvert spor: Initial lisens Track - Forbereder enkeltpersoner uten Arkansas undervisning lisens til å bli profesjonelle skolens rådgivere Add-on lisens Track - Forbereder de individer som besitter en Arkansas undervisning lisens for ytterligere lisensstatusen i området av profesjonell skole rådgiving Professional skolens rådgivere gi omfattende skolen rådgivning ved offentlige og private utdanningsinstitusjoner. Disse tjenestene er fokusert på karrieren, sosiale / emosjonelle, og faglig utvikling av studenter. Profesjonelle skolens rådgivere ansette ledelse, rådgivning, samarbeid og systemendring for å forbedre læring for alle barn. On-campus krav til skolen Rådgiving program finner du på studiet knyttes her. Informasjon til potensielle studenter Søknad til profesjonell skole rådgivning programmet... [-]

Master Of Science I øvelsen Vitenskap

Campus Heltidsstudier Deltid 36 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Department of Exercise and Sport Science tilbyr Master of Science med avhandling / ikke-avhandling alternativet. MS grad er utformet for å utvikle et høyt nivå av kunnskap og kompetanse i mange forskjellige profesjonelle programmer knyttet til disiplin-pedagogikk, fitness, sport ledelse. Graden er en multi-purpose grad som kan forberede kandidaten for undervisning eller for tjeneste i et område utenfor feltet av utdanning. Dette grad, spesielt med oppgaven alternativet, kan også tjene som forberedelse for arbeid på doktorgradsnivå. [+]

MS i Exercise Science The Department of Exercise and Sport Science tilbyr Master of Science med avhandling / ikke-avhandling alternativet. MS grad er utformet for å utvikle et høyt nivå av kunnskap og kompetanse i mange forskjellige profesjonelle programmer knyttet til disiplin-pedagogikk, fitness, sport ledelse. Graden er en multi-purpose grad som kan forberede kandidaten for undervisning eller for tjeneste i et område utenfor feltet av utdanning. Dette grad, spesielt med oppgaven alternativet, kan også tjene som forberedelse for arbeid på doktorgradsnivå. Program Opptak og oppbevaring krav Opptak til masterstudier og opptak til kandidatur til Master of Science-grad i Exercise Science vil være den samme som angitt i gjeldende Graduate Bulletin. Score rapporten på Graduate Record eksamen (GRE) Generelt Seksjon må sendes inn før opptak. Bevaring i programmet vil være den samme som angitt i gjeldende Graduate Bulletin, bortsett fra at det vil inneholde et "maksimalt tre Cs begrensning." Det er, vil Master of Science-grad kandidatene hovedfag i Exercise Science ikke få lov til å ha mer enn tre Cs registrert for masterstudier. Den fjerde C opptjent av kandidaten vil resultere i oppsigelse fra graduate program. [1] Mål The Department of Exercise and Sport Science tilbyr Master of Science med en avhandling / ikke-avhandling alternativet. MS grad er utformet for å utvikle et høyt nivå av kunnskap og kompetanse i øvelsen vitenskap. Målet med denne graden er at studentene skal få en dypere forståelse av de viktigste områdene av mosjon vitenskap (treningsfysiologi, biomekanikk, og motorisk kontroll) og forskningsmetoder som brukes for... [-]

MSc In College Student Personaltjenester Og Administrasjon

Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 2 år September 2018 USA Conway + 1 fler

Høyskolestudent personaltjenester og administrasjon (CSPA) Studiet gir faglig forberedelse for studenter som søker student tjenester stillinger i både to år og fire år postsecondary institusjoner. Studiet er tverrfaglig for å forberede student tjenester administratorer for ulike ansvarsområder, inkludert campus klima og mangfold, økonomi, budsjettering, gi skriftlig, vurdering, ledelse og juridiske / etiske problemstillinger. [+]

Høyskolestudent personaltjenester og administrasjon (CSPA) Studiet gir faglig forberedelse for studenter som søker student tjenester stillinger i både to år og fire år postsecondary institusjoner. Studiet er tverrfaglig for å forberede student tjenester administratorer for ulike ansvarsområder, inkludert campus klima og mangfold, økonomi, budsjettering, gi skriftlig, vurdering, ledelse og juridiske / etiske problemstillinger. I samsvar med de standarder og oppfatninger oppgitt av ACPA: College Student Lærere International, naspa: Studieadministrativ avdeling administratorer i høyere utdanning, og Rådet for Advancement of Standards (CAS), UCA s studium gir muligheter til å oppleve den spennende forholdet mellom teori og øve på. Studentene forventes å møte de intellektuelle utfordringer med kurs, assistant, og faglig engasjement, når du deltar i læringsopplevelser som fører til en forståelse av college student utvikling, kollegiale subkulturer, organisatoriske dynamikk, og arten av høyere utdanning. Den CSPA spesialisering gir kurs og praksis som fører til en Master of Science in college student personaltjenester og administrasjon. Cohort Model Den CSPA Programmet følger en kohort modell der ca 15-20 studenter tas opp til å forfølge kurs samtidig. Studentene tar sine klasser med medlemmene i sin årsklasse i løpet av to-års spor. Studenter nytte av: Gjensidig faglig og emosjonell støtte for programmet suksess og rettidig ferdigstillelse Fellesskap og samarbeidslæring med erfarne kolleger Varig personlige bånd og faglige nettverk som hjelpemiddel i karriereutvikling og kontinuerlig faglig vekst Program Krav Programmet integrerer teori med praksis ved å kombinere faglig forberedelse med feltbaserte opplevelser og praksisplasser. Programmet gir også studentene tilgang til graduate-nivå instruksjon fra fakultetet med forskjellig... [-]

Msc I Utdanning Lesing / Dysleksi Terapeut

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Department of Elementary, Literacy og spesialpedagogikk i College of Education er stolte av å kunne tilby den MSE i Reading Program. Dette NCATE / ILA akkreditert programmet gir hovedfagskandidater med mulighet til å utvide sine områder av lisens ved å forfølge høyere grader. Alle graduate fakultetet medlemmer er dedikert til dyktighet i sitt yrke og har mottatt priser og anerkjennelse i ledelse, stipend og service til de områdene der de underviser. [+]

The Department of Elementary, Literacy og spesialpedagogikk i College of Education er stolte av å kunne tilby den MSE i Reading Program. Dette NCATE / ILA akkreditert programmet gir hovedfagskandidater med mulighet til å utvide sine områder av lisens ved å forfølge høyere grader. Alle graduate fakultetet medlemmer er dedikert til dyktighet i sitt yrke og har mottatt priser og anerkjennelse i ledelse, stipend og service til de områdene der de underviser. De viktigste formålene med dette programmet er å 1) forberede lesespesialister / leseferdighet trenere / med avansert kunnskap, strategier, lederegenskaper og faglig disposisjoner som vil tillate dem å arbeide med sliter lesere og skribenter, hjelpe andre klasserom lærere i ulike aspekter av undervisning, og lede lesing / literacy program i offentlige skoler og andre institusjoner; 2) hjelp klasserom lærere forbedre sine lese / leseferdighet instruksjon. Programmet er designet for å møte ytelseskravene av Nasjonalt råd for Accreditation for lærerutdanning (NCATE / CAPE), International Literacy Association (ILA), og International Society for Technology in Education (ISTE). Informasjon til potensielle studenter Den nylig reviderte MSE i Reading er en 30 kreditt time online program utviklet for å gi avansert kunnskap og ferdigheter i faget lesing samtidig møte kravene til Arkansas Reading Specialist License. Leseprograminnhold utstyrer leser spesialister til å være effektive i dagens pedagogisk setting, forbereder fagfolk til å møte de pedagogiske og sosiale / emosjonelle behovene til elever med dysleksi og andre lesevansker, og oppfyller kravene i den internasjonale Literacy Association (ILA) og International Dyslexia Association (IDA). Mens nyutdannede av... [-]

Master

Master Geografiske Informasjonssystemer

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 30 - 36 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

The Master of Geographic Information Systems (MGIS) grad er modellert etter den elektroniske Executive MBA-programmer. Studenter som skriver seg inn i den grad vil ideelt sett ha hatt tidligere GIS kurs (etter å ha tatt minst ett GIS kurs på lavere eller høyere nivå) eller være for tiden ansatt i en stilling som krever bruk av GIS eller GIS-baserte informasjonstjenester (dvs. enten en GIS-ekspert søker større trening eller noen som må administrere GIS arbeidstakere eller som trenger informasjon fra et GIS til å utføre hans / hennes jobb). [+]

Master of GIS Degree (Dette er en online grad) The Master of Geographic Information Systems (MGIS) grad er modellert etter den elektroniske Executive MBA-programmer. Studenter som skriver seg inn i den grad vil ideelt sett ha hatt tidligere GIS kurs (etter å ha tatt minst ett GIS kurs på lavere eller høyere nivå) eller være for tiden ansatt i en stilling som krever bruk av GIS eller GIS-baserte informasjonstjenester (dvs. enten en GIS-ekspert søker større trening eller noen som må administrere GIS arbeidstakere eller som trenger informasjon fra et GIS til å utføre hans / hennes jobb). Minstekrav Opptakskrav For å melde deg på Master of GIS studium, må studentene oppfylle kravene til å bli tatt inn UCA s Graduate School som skissert i Graduate Bulletin, inkludert: 1) en bachelorgrad, 2) en gjennomsnittskarakter på 3,0, og 3) Hver student må har fullført minst ett college-nivå GIS kurs eller være for tiden ansatt i et byrå / virksomhet hvor GIS er hyppig brukt av studenten. I samråd med Dr. Jeff Allender, leder av Institutt for geografi, vil unntak # 3 vurderes. Grad alternativer The Master of GIS grad har to alternativer, en avhandling alternativet og en ikke-avhandling alternativet. Viktig informasjon om tidslinjer og nødvendige kurs er gitt nedenfor for begge alternativene. Arbeidskrav - Thesis Option Den 30-timers, Master of Geografiske informasjonssystemer (MGIS) grad (oppgaven opsjon) er konfigurert som beskrevet nedenfor: Obligatorisk kurs (27 studiepoeng) Geog 5310 Geografiske informasjonssystemer Geog 5315 Kartlegging Fundamentals for GIS Geog 5345 Digital Image Processing for GIS... [-]

Master Of Accountancy (Macc)

Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

UCA Master of Accountancy (Macc) gir avansert, grundig opplæring i regnskap, økonomi og ledelse for de enkeltpersoner som driver eller som søker profesjonell karriere innen regnskap. På grunn av kontinuerlige endringer i globale forretningsmiljø, regnskapsførere trenger dypere og bredere kunnskap enn noen gang før. Macc programmet bidrar til å gi en student med den kompetansen som trengs for å lykkes i en raskt skiftende forretningsklima. Programmet er omfattende og utvikler studentenes konseptuelle og teknisk regnskap kompetanse, kommunikasjon, forskning og analytiske evner, og lederegenskaper. [+]

Utvikling regnskap Professionals gjennom stipend, ledelse, kommunikasjon og forskning. UCA Master of Accountancy (Macc) gir avansert, grundig opplæring i regnskap, økonomi og ledelse for de enkeltpersoner som driver eller som søker profesjonell karriere innen regnskap. På grunn av kontinuerlige endringer i globale forretningsmiljø, regnskapsførere trenger dypere og bredere kunnskap enn noen gang før. Macc programmet bidrar til å gi en student med den kompetansen som trengs for å lykkes i en raskt skiftende forretningsklima. Programmet er omfattende og utvikler studentenes konseptuelle og teknisk regnskap kompetanse, kommunikasjon, forskning og analytiske evner, og lederegenskaper. The American Institute of Certified Public Accountants anbefaler at enkeltpersoner kommer inn i regnskap yrket har fem års kollegialt forberedelse. Svare på dette behovet, Arkansas State Board of Public Accountancy krever at alle personer som får en Certified Public Accountants lisens har ett-100-50 (150) semester timer college kreditt. Innhenting av en Macc er en måte å skaffe de nødvendige 150 timer for CPA lisens og for å få en grundig kunnskap om regnskap og ledelse. Nyutdannede av Macc programmet er godt forberedt for yrker i offentlig regnskap, industri og myndigheter, eller å fortsette på en doktorgrad program eller jusstudiet. Opptak til Macc Program Studenter som søker om opptak til Master of Accountancy programmet må fullføre Graduate School opptakskravene (en graduate school søknad, påmeldingsavgiften, sende offisielle transkripsjoner) og kontoret til internasjonale programmer (TOEFL score). I tillegg må følgende vilkår være oppfylt for opptak til Master of Accountancy program ved UCA: Baccalaureate grad i regnskap fra et akkreditert institusjon eller... [-]

Mestere Av Instruksjons Teknologi

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 36 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Instructional Technology er et voksende felt i utdanning, næringsliv og offentlige miljøer. Instruksjons teknologi kombinerer instruksjonsvideoer design og bruker teknologi som et verktøy for å nå pedagogiske mål. Karriere i undervisningsteknologi inkluderer instruksjonsvideoer designere, multimedia designere, teknologi spesialist, corporate trenere og teknisk støtte blant andre. På denne siden finner du generell programinformasjon, samt informasjon om potensielle og nåværende studenter. [+]

Instructional Technology er et voksende felt i utdanning, næringsliv og offentlige miljøer. Instruksjons teknologi kombinerer instruksjonsvideoer design og bruker teknologi som et verktøy for å nå pedagogiske mål. Karriere i undervisningsteknologi inkluderer instruksjonsvideoer designere, multimedia designere, teknologi spesialist, corporate trenere og teknisk støtte blant andre. På denne siden finner du generell programinformasjon, samt informasjon om potensielle og nåværende studenter. Generell Programinformasjon Master of Science i Instructional Technology (ITEC) er utviklet for å gi kandidater med kunnskap og ferdigheter som trengs for å bli teknologiledere og utøvere innen sine faglige arenaer (f.eks utdanning, næringsliv, offentlige, ideelle organisasjoner). Ved sin utforming, tilbyr programmet en bred oversikt over feltet av instruksjons-teknologi (for eksempel historie, teori, teknologi, ledelse), men er fleksibel nok til å tillate kandidater til å velge et område med konsentrasjon gjenspeiler deres yrkes interesse. Disse satsingsområder, som gir spesialisert opplæring i tre teknologisk karakteristiske felt, er: Fjernundervisning, Media Design & Development, og Teknisk støtte av Instruksjons Technologies. Utvikle ferdigheter for ledelse og administrasjon av disse teknologiske felt er det overordnede målet med ITEC programmet. Informasjon til potensielle studenter Den ITEC Programmet bygger på den kunnskap som vellykkede organisasjoner krever høyt utdannede personer til å tjene som teknologi ledere. Den Instructional Technology grad består av 36 semester timer utdannet kreditt. Programmet består av en 18-timers kjerne (seks tre-timers kurs), 12 timer (fire 3-timers kurs) av avanserte studier i et valgt område av konsentrasjon (dvs. fjernundervisning, media design og utvikling, eller teknisk støtte instruksjonsvideoer teknologi), og 6 timer (to 3-timers kurs) valgfag som... [-]

Mestere Av Spesialundervisning

Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Masterstudiet i spesialpedagogikk er en 30 studiepoeng time on-line program designet for å møte ytelseskravene av Nasjonalt råd for Accreditation for lærerutdanning (NCATE), Rådet for Exceptional Children (CEC), Interstate Lærer Assessment and Support Consortium (InTASC ), og læreren Evaluation Systems (TESS). [+]

MSE Spesialpedagogikk / SPED Endorsement Masterstudiet i spesialpedagogikk er en 30 studiepoeng time on-line program designet for å møte ytelseskravene av Nasjonalt råd for Accreditation for lærerutdanning (NCATE), Rådet for Exceptional Children (CEC), Interstate Lærer Assessment and Support Consortium (InTASC ), og læreren Evaluation Systems (TESS). Spesial Education Program Flyer Masterstudiet i K-12 Special Education Den spesialundervisning graduate program fører til en MSE ligger i Department of Elementary, Literacy og spesialpedagogikk. Hovedformålet er å utarbeide samarbeidsspesiallærere dyktige i å tilby kvalitet undervisning til studenter som representerer et bredt spekter av evner. (Graduate Bulletin) Programmet tilbyr et bredt spekter av muligheter for kandidater å lære om spesialundervisning rettssaker og lovgivning, vurdering, atferd veiledning, atferd veiledning, undervisningsstrategier, og beste praksis i å betjene personer med nedsatt funksjonsevne og deres familier. Masterstudiet er en 30-graduate kreditt timers program som kan være ferdig i to år. Studenter kan oppfylle Arkansas Department of Lærer lisenskrav for spesialpedagogikk lisens gjennom dette programmet. Ved hjelp av en rekke programvare som Samarbeid og Blackboard, er alle klasser tilbys på nettet som en kombinasjon av synkrone og asynkrone sesjoner. Studiet omfatter følgende emner: ELSE 6300 Filosofiske, historiske og juridiske aspekter ved spesialpedagogikk ELSE 6304 Behavior Ledelse og analyse i spesialpedagogikk ELSE 6308 Educational Assessment i spesialpedagogikk ELSE 6366 Educational programmering for studenter med Mild nedsatt funksjonsevne K-12 ELSE 6367 Educational programmering for studenter med betydelige funksjonshemninger K-12 ELSE 6314 Diagnostisering og intervensjon av lesevansker ELSE 6333 matematikk og naturfag for Diverse Learners ELSE 6384 Forskning og beste praksis i... [-]

Mestere I Avanserte Studier I Lærer Ledelse

Nettstudie Heltidsstudier Deltid 30 timer September 2018 USA Conway + 1 fler

Den mastergrad i Advanced Studies i Teacher Leadership (ASTL) er en 30-kreditt time online grad program utviklet for å forbedre og utvide eksisterende kunnskap, ferdigheter og disposisjoner mens videreutvikle kjernekompetanse forventes av avanserte lærere. [+]

ASTL kandidats Den mastergrad i Advanced Studies i Teacher Leadership (ASTL) er en 30-kreditt time online grad program utviklet for å forbedre og utvide eksisterende kunnskap, ferdigheter og disposisjoner mens videreutvikle kjernekompetanse forventes av avanserte lærere. Den ASTL studium forbereder kandidater med muligheter til å vise kunnskaper, ferdigheter og disposisjoner som er nødvendige til og gunstige for: Reagerer positivt klasseromspraksis som forbedrer elevenes læring. Kritisk analysere klasseromspraksis og hensiktsmessig å svare på funnene. Bevegelig begrunnelsen for vedtak om yrkesutøvelse, klasseromsundervisning, og klasserom / skolepolitikk og prosedyrer. Gjøre informerte beslutninger ved å reflektere over erfaringer både fortid og nåtid for å forbedre undervisningspraksis som forbedrer elevenes læring. Å bli endringsledere for forbedring av sine skoler. program~~POS=TRUNC Tracks Den ASTL studieprogram består av fem sentrale kurs (ASTL 6302 modeller av undervisning, ASTL 6303 Lærer Ledelse, ASTL 6305 Klasserom Assessment, ASTL 6380 forskningsmetoder, og ASTL 6315 Undersøkelse av læring og utvikling gjennom flere sammenhenger) etterfulgt av fem kurs fra en av åtte spor. Sporene er som følger: Lærer Ledelse Track (Fully Online) - Dette sporet er designet for alle lærere som ønsker å bli lærer ledere innenfor sine egne skoler og distrikter Ressurssterke og dyktige Track (Fully Online) - Dette sporet er designet for klasselærere som ønsker å legge til en begavet og talentfull tilslutning til deres lisensstatusen. Content Area / Generalist Track - Dette sporet er laget for lærere som ønsker å forbedre sine klasseromspraksis ved hjelp av den nyeste kunnskapen. Noen lærere vil ønske å øke innhold kunnskap med pedagogikk, tilsett... [-]

Videoer

Go Here. Go Anywhere.

Central Arkansas