Vanderbilt Peabody College

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Peabody College of utdanning og menneskelig utvikling gjør en forskjell i livene til tusenvis av mennesker ved å skape ny kunnskap. Noen av våre nyeste arbeid fokuserer på å forstå hvordan:

kulturelle forskjeller påvirker språkkunnskaper offentlig politikk påvirker skolens administrasjon lokalsamfunn kan avlaste ungdom depresjon eller effekten av mors depresjon på barn hva som fungerer og ikke fungerer med føderal støtte for hjemløse familier hva er neste for pre-K utdanningsprogram, og hvordan delstaten Tennessee kan forbedre levering av utdanning og menneskelige tjenester

I disse og mange andre prosjekter, Peabody partnere med metropolitan, statlige og nasjonale organisasjoner på finansierte forskningsprosjekter. Vårt samarbeid med større Vanderbilt samfunnet åpner opp enda flere muligheter for utforskning.

Vi er rangert blant de beste. Hvert år US News & World Report rangerer Peabody blant de beste forskerskoler for utdanning i landet. For 2017, Peabody programmer ranking er:

Administrasjon / Tilsyn, første Spesialpedagogikk, andre Utdanningspolitikk, fjerde Elementary Education, femte Curriculum / Instruksjon, sjette Educational Psychology, 8. Høyere utdanning Administrasjon, åttende Utdanningsdirektoratet, 9.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se skolens masterprogrammer »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Master

Mestere Av Utdanning I Barnestudier

Campus Heltidsstudier 1 - 2 år September 2018 USA Nashville

Den m.ed. i Barne Studies Programmet tilbyr en tverrfaglig grad gjennom Department of Psychology and Human Development. Bygge på Peabody College lange tradisjon for forskning, er programmet utviklet for å trene kunnskapsrike praktikere og forskere i en rekke områder knyttet til barn og unges utvikling. [+]

Den m.ed. i Barne Studies Programmet tilbyr en tverrfaglig grad gjennom Department of Psychology and Human Development. Bygge på Peabody College lange tradisjon for forskning, er programmet utviklet for å trene kunnskapsrike praktikere og forskere i en rekke områder knyttet til barn og unges utvikling. Gjennom programmet, blir elevene oppfordret til å integrere forskning, teori og praksis. Den 36-timers program består av 12-18 studiepoeng av læreplanens generelle kurs og 18-24 studiepoeng av valgfrie kurs som er individuelt tilpasset hver enkelt elevs personlige interesser og faglige mål. Programmet tilbyr tradisjonell klasseroms forberedelse sammen med hands-on Practicum Erfaringer eller forskningsmentorships, som er integrert i studieprogram. Alle studenter velger å fullføre ett av to spor. Den Applied Professional Track er godt egnet for studenter som er interessert i å jobbe direkte med barn og familier i utøveren roller (for eksempel styret sertifisert atferdsanalytikere, Barnerednings Spesialister, ungdoms- og familie Program Developers). Den Empirisk forskning Track er beregnet for studenter som er interessert i å melde deg til slutt i doktorgradsprogrammer (f.eks Ph.D., psy.d., Ed.D. i klinisk, rådgivning, utviklingsmessige, Educational, eller kognitiv psykologi) eller forfølge karrierer i forskning. Begge alternativene krever at studentene blir dyktige i å integrere den nyeste barns utvikling forskning og teori med effektiv praksis i profesjonelle eller akademiske innstillinger. Innenfor hvert spor, flere satsingsområder (for eksempel Barne- og Familietjenester, klinisk psykologi, fattigdom og intervensjon, etc.) gir mulighet for ytterligere spesialisering. Graden kulminerer i en omfattende eksamen som gjenspeiler alle kurs gjennomført og er direkte relevant for den enkelte students utvikling og... [-]

Mestere Av Utdanning I Engelsk Språkelever

Campus Heltidsstudier September 2018 USA Nashville

Peabody herre av utdanningsprogram i engelsk språkstudenter er åpent for studenter som allerede har en statlig undervisning lisens eller andre som ønsker å forfølge avanserte studier i området av undervisning språklig mangfoldig studenter i internasjonale sammenhenger. [+]

Peabody herre av utdanningsprogram i engelsk språkstudenter er åpent for studenter som allerede har en statlig undervisning lisens eller andre som ønsker å forfølge avanserte studier i området av undervisning språklig mangfoldig studenter i internasjonale sammenhenger. Programmet er utviklet for å introdusere studentene til grunn og praktisk informasjon for å effektivt betjene populasjoner som lærer engelsk som andrespråk. Programmet består av to tråder, undervisning engelskspråklige elever i amerikanske utdanningsmiljøene og undervisning i engelsk i en internasjonal setting. OVERSETTE Vi tester en instruksjons modell (oversette) designet for å forbedre den engelske leseforståelse av EL studenter i karakterene 2 og 3. I SETTE, elevene lære å identifisere viktige tekstutdrag og bruke kognitive, språklige og sosiale strategier for å legge til rette for oversettelse og forståelse. Vi arbeider med fire lærere og deres EL studenter (32) i to barneskoler. Vårt mål er å etablere proof of concept for TRANS tilnærming og å identifisere eventuelle gjenværende problemer lærere oppstå under gjennomføringen av den. [-]

Mestere Av Utdanning I Internasjonal Utdanningspolitikk Og Forvaltning

Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 USA Nashville

Gjennom et mangefasettert tilnærming til utdanning ledes av fakultetet med ekspertise i menneskelig kapital utvikling, internasjonale organisasjoner og utdanningspolitikk reform, IEPM utstyrer elevene med ferdigheter og kunnskap til å bli endringsstakere innen internasjonal utdanning og menneskelig og økonomisk utvikling over hele verden . [+]

Gjennom et mangefasettert tilnærming til utdanning ledes av fakultetet med ekspertise i menneskelig kapital utvikling, internasjonale organisasjoner og utdanningspolitikk reform, IEPM utstyrer elevene med ferdigheter og kunnskap til å bli endringsstakere innen internasjonal utdanning og menneskelig og økonomisk utvikling over hele verden . PROGRAM FOCUS Gjennom grunnlegg kurs, IEPM studentene få en dyp teoretisk forståelse av underliggende offentlige politiske problemer mot K-12 og høyere utdanningssystemer og ikke-formelle læringsmiljøer i varierende sammenhenger rundt om i verden. Kombinert med en sterk bakgrunn i forskning og data og fokus på praktisk anvendelse, blir elevene forberedt til kritisk å engasjere og adresse viktigste punktene innen internasjonal utdanning i dag, særlig forholdet mellom utdanning og økonomisk vekst, sosial utjevning, global helse, og andre dimensjoner av menneskelig utvikling. Studenter IEPM stolt tiltrekker seg en mangfoldig student kohort fra innenfor og utenfor USA, med omtrent halvparten består av internasjonale studenter. Nåværende og tidligere internasjonale IEPM årskull av studenter har kommet fra Kina, Russland, Pakistan, Ukraina, Paraguay, Sør-Korea, Armenia, Kasakhstan, Taiwan, Irak, Japan, Georgia, Usbekistan, Kirgisistan, Romania, India og De forente arabiske emirater. Mange studenter bringer profesjonell erfaring i undervisning, bistand, advokatvirksomhet og samfunnet oppsøkende, blant annet i Fredskorpset, Teach for America, USAs Student Fulbright-programmet og mer, som beriker læringsprosessen av alle studenter i programmet. Struktur og levering De fleste IEPM studenter forfølge sine grader heltid (9 studiepoeng per semester) i løpet av to år (fire semestre). IEPM kurs vanligvis møtes i løpet av uken, som regel på kveldene (4: 10-7: 00 pm), med utvalgte kurs tidvis tilbys... [-]

Mestere Av Utdanning I Kvantitative Metoder

Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 USA Nashville

The Master of Education (M.Ed.) i kvantitative metoder (QM) er utformet for å gi studentene med sterke kvantitative metoder trening for anvendt forskning innstillinger. Studenter for hvem det nye programmet vil ha interesse og verdi er de som ønsker å jobbe i skolesystemer, myndigheter, industri, dedikerte forskningsinstitutter, akademiske innstillinger og medisinsk skole forskningsmiljøer. [+]

The Master of Education (M.Ed.) i kvantitative metoder (QM) er utformet for å gi studentene med sterke kvantitative metoder trening for anvendt forskning innstillinger. Studenter for hvem det nye programmet vil ha interesse og verdi er de som ønsker å jobbe i skolesystemer, myndigheter, industri, dedikerte forskningsinstitutter, akademiske innstillinger og medisinsk skole forskningsmiljøer. Studenter i denne 32-timers program tar to nødvendige sentrale kurs i kvantitative metoder, to påkrevde timer seminarvirksomhet, og ytterligere åtte kurs, hvorav en kan være en innholds kurs (dvs. utenfor QM området) og en kan være en QM kurs utsiden av psykologi og menneskelig utvikling. Programmet kulminerer i en sommer-lang eller semester lang internship hvor studentene få praktisk erfaring som produserer dataanalyser for en offentlig eller privat organisasjon i Nashville eller bredere forskningsmiljø. Studenter utdannet i dette programmet vil bli plassert i slike praksisplasser basert på dataene sine analytiske ferdigheter, opplæring i forskningsdesign, statistisk programvare ferdigheter, fremragende skriving / rapport og generell kommunikasjon evne, og deres evne til å utvikle og kritikk forskningsdesign, måle planer, og prøvetakingsordninger. Potensielle arbeidsgivere for slike studenter vil delvis overlappe med internship innstillingene for QM masterstudenter. En spesielt sterk forsknings innstilling behov for slike ansatte er den medisinske skolen forskning setting, hvorav mange har dedikert forskergrupper som ansattes data analytisk, måling og design eksperter på heltid for å jobbe på finansierte biomedisinske forskningsprosjekter. En annen slik innstilling er det offentlige skolesystemet, som har økt behov for dataanalyse, måling og rapportering kompetanse som har mangedoblet seg dramatisk siden implementeringen av No Child Left... [-]

Mestere Av Utdanning I Samfunnsutvikling Og Handling

Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 USA Nashville

Masters of Education program i Community Development & Action er en to-års utøver-fokusert grad i HOD avdeling, forberede studentene for faglig ledelse som endringsagenter i lokalsamfunnet. [+]

Masters of Education program i Community Development & Action er en to-års utøver-fokusert grad i HOD avdeling, forberede studentene for faglig ledelse som endringsagenter i lokalsamfunnet. Studiet kombinerer teori, forskning og praksis for å utstyre studentene med de verktøy for å studere, design, og opprettholde endring i forbindelse med organisasjoner, lokalsamfunn og politikk som støtter positiv menneskelig utvikling. Som student i fellesskap og menneskelig utvikling, er du forventet å gjøre en sterk satsing på utdanning ved å anerkjenne intensjonen bak program mål og gjør en innsats for å lære og vokse utover minimums grad krav. Du forventes å forplikte seg til det beste arbeidet og opprettholde din personlige integritet, samt integriteten til programmet. Arbeids innebærer minimum 30 timer med obligatoriske og valgfrie klasser i innholdsområder. Kursvalg kan variere avhengig av karriere mål av studenten og anbefalinger fra hans eller hennes store rådgiver. Eksempel studieprogram Fall 2014 Professional Seminar - Å bli en endring agent * Felles melding * Community Development Theory * Våren 2015 Consulting Pre-praksis * Felles Intervention & Change Fall 2015 Teorier om ulikhet program Evaluation Våren 2016 Felles Organisering Global Dimensjoner på Community Development *Betegner nødvendig kurs En student kan også velge å ta ytterligere 6 timer og fullføre en konsentrasjon i et område av hans eller hennes valg. Eksempler på satsingsområder omfatter emner som Leadership and Management, International Development, utdanning, offentlig politikk, Community Health and Wellness, og programevaluering. Opplæring Veiledet felterfaring er en kritisk komponent for læring og utvikling av hver CDA student. Formålet med praksis... [-]

Videoer

Why we chose Peabody

Peabody is