Yeshiva University

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Mordecai D. og Monique C. Katz-skolen ved Yeshiva University gir studentene mulighet til å fremme sin intellektuelle og profesjonelle virksomhet og bli en del av en av USs og verdens rapportens topp 80 universiteter i USA og topp 5 i New York City. Katz-skolen er forpliktet til å levere en utdanning i verdensklasse i fremvoksende og utvoksende disipliner, for å forbinde studenter med tankeledere og arbeidsgivere i New York City og videre, og å skape en eksemplarisk student- og fakultetserfaring.

Våre programmer fokuserer på STEM, data og design, helsefag og lignende fremvoksende og voksende yrker som forvandles av teknologiinnovasjoner. Yeshiva University er et akademisk kraftverk, og vi inviterer deg til å bli med oss.

En eksepsjonell utdanning

Enten på campus eller på nettet, er kurs undervist av en eksepsjonell gruppe heltids- og utøverefakultet, hver forpliktet til prinsippene for kvalitetsinstruksjon. I stedet for å stole på tester og eksamener, er kurs ofte prosjektbaserte, slik at elevene blir vurdert på hva de bygger og gjør. Som et resultat av dette utdannes studenter med en portefølje av arbeid som vil gi dem en konkurransefortrinn i arbeidsmarkedet. Fakultetet anerkjenner også den kritiske rollen som teknologi for å muliggjøre digitalt tilkoblede og datarike organisasjoner og derfor innlemme de nyeste programvarene og laboratorieutstyr i sine kurs.

Yeshiva University" src="https://cdn04.masterstudies.com/img/element_db/75/75532_Katz2.jpg" alt="The Katz School at Yeshiva University" />

En opplevelse som Matters

Vi utfordrer hver av våre studenter og fakultet til å lede med verdier-godhet, ærlighet, generøsitet, integritet og rettferdighet mot andre - og å forlate verden litt bedre enn de fant den. Vi er forpliktet til troen på at det ikke bare er målet som teller, men verdiene vi tar med på reisen.


Steder

New York

Katz School Office of Enrollment

Address
215 Lexington Avenue
10016 New York, New York, USA
Telefon
+1 (917) 326-4870